Wednesday, April 20, 2011

Jommmmm!!

Salam semuaaaaaaaaa.....pagi yang ceria dengan hujan yang turun malu2 meow:)

JOMMMM sarapan!!
JOMMMM membaca!!
JOMMMM mengulorrr...erkksss oppsss ampun bosss!!!
Pagi ni bos takde...kuor ngan kelik aku...so, aku sensorang eh
Jadi benda pertama aku buat...SARAPANNN...lapor beb!!
peh tu aku nak membaca sisa2 majalah yg aku beli tak sempat2 nak habis kan neh
Karang kalo ado yg menarik aku share le ngan korang okehhhh

Lepas tu aku nak pi jenjalan umah kengkawan, jiran2 tetangga...adik2 ibuk2 kakak2 dan semua lah...sebab ramai gak aku nengok dah jadi rakan blog aku ...syukrannnnn jazillan:) Karang aku tinggalkan jejak eh, janji korang ada hidangkan sekurang2nye kopi untuk aku minum...teh takmo okehh aku dah boring..ekekeke

Ni majalah yg sedang aku nak habiskan:P


 kuih kasui ni aku beli dua hengget ada 6 pcs!! sedap nyeeeee memang sangat2 lembut masuk ke tekak:)


 ~~adiozzz~~

28 org mintak aku reply komen;P:

AMIIZAA@Mieja said...

syiokkknyaaaa:):)

Fifi Qhidal said...

kak risa , betul ke yang pasal google nak tutup akaun tu .

cm ne nak tukar yahoo ke gmail sehinga tiada cacat cela di blog fai ini :(

Amiera Hilton said...

lama x makan kuih tu..kdg2 mkn yg org buat keras la xlembut. nk mkn pun xde mood. hehe

Fifi Qhidal said...

thanks kakak .

sayam kakak lebih . fai baru faham . huhuhu :)
maunye tak bederau darah turun naik turunnn dgr benda nie. hihihi :)

thanks kakak melayan kerenah budak kenit ini . :)

sgt la fai menghargai :)

thanks a lot ........ :)

oshin-jamel said...

nk kuih 2....hehehhe!

Norazrani Maamin said...

selamat pagi kak..baru nak sarapan nie...sapan nasi goreng jea..sedapnya kuih kasui tue..nak sikit bleh??huhu

Oopss..Cikgu Cinta said...

baru makn kueh kasui ngeee~~~~~~~tapi lagi sedap puteri ayu hehhee

Sesopie said...

Selamat membaca majalah2 Wanita ti ea! Selamat pagi jugak .;)

Unknown said...

aloh loh loh... saya baru minum teh tarik tapi dah kenyang tapi belum sempat makan lagi ni... dah beli sarapan tapi bubur ja

shahrilhakime said...

lapoooo......tak makan lagiii

ZSqueenbee said...

Selamat pagi..salam perkenalan..saya budak baru memfollow..sudi² memfollow blog sye..hihi..suke berkongsi cerita..

haslinda said...

akak, thanx follow kite...nak kuih tu leh x???kite bru pas bekfes roti sosej.hehe...

risa said...

amiza: kan kan kan mengulor memang syiokkk

cik fai: alolololo adik ku sorang neh...jgn le gitu..kite semua sama je:)

amiera: yg akak makan ni memang sodappp...hari2 kalau dia buat mesti akak beli...kalau takde kuih ni baru akak tak membeli..eh amenda neh paham ke idak..ekekeke

risa said...

oshin...cepat NGAGAAAAAAA aaaaaaa

azra..memang sedap sangat aihh..nasi goreng ye...emmmmm

cikgu centa..adehhh sini limited edition yang...tak banyak menda derang jual..haihhh

sofie...camat pagiiiiiiiiii

aziah..bubur??? wow weee ai likeee

D08...alahaiii meh akak suap meh

nano said...

dapnye mam kuih kasui,,,,,mak nano wat cedap tau

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

byk lagi mjlah nak abiskan baca tu.. smpat ke sblum bos balik?? hehe

fisa othman said...

rindu nak mam kuih kasui...manis tak...?

zuwaidah said...

risa....sama la macam kak zu ni...bos ELEKKKKKK
SOooooooooooo mengular jap kat blog kawan2 ni haaa...sambil minum kopi panas fuhhhhhhhhh sedapnyaaaa
banyaknya majalah nak baca tuuuu..
opsssss kak zu pun samaaaa...beli tak baca lagi...aduhhhhhhhhhhhh

::Budak Degil:: said...

kuih kaswi feveret sy!!!

risa said...

nano...mak akak buat pon sodapppp!!

sari...ekekeke dah habis pon sekali akak kedai tu tepon...risa majalah awak dah sampai..erkss ada lagi yg baru!

fisa..tak manis tak tawar,...ok2 lah

kak zue...jom kite jimba2..hehehe

Anonymous said...

hai risa...
dah tengahari baru dtg sini..
dah lapar laaa nak makan nasi....
banyaknya majalah tu...tapi kan kejap jer dah habis baca(kalau akak laaa)

Qamaruls said...

kalau lelaki nak bace leh ke kak?.. hahaha

risa said...

kak mazz...saye dah siap mamam..hehehe
ayam goreng jer:)

qamarul: adehh boleh le baca..kan pengetahuan am tuhhhh:)

Wina Momma S and S said...

dah lunch nie baru sempat singgah sini...

Dear Yayah said...

1st time dtg sini.
dtg dri belog k.yuyu .:)



sy follow k.risa ye ^^

Unknown said...

nak kueh sikit....

azila said...

tetibe rasa nak makan kasui..hehhe

nuyue said...

dah lama x makan kuih kasui..susah la nak jumpa kuih kasui yang sedap kat sini..bak kat sini sikit kak.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat