Thursday, April 14, 2011

Giveaway Ujang9897

Salam malam Jemaat....hehehehe

Selalu join en.ben...kali ni nak beralih angin...cewahhhh nak join budak kentut neh...



sila klik banner kalau nak join ye..sat lagi ada keta limo datang amik korang



Cara dia buat entri mengandungi :

1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (hahahaha hampeh udah buat!)

2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( maleh nak letak gambo le..karang kate aku nak glemer plak...takpon nanti lebih glemer dari dak ujang camno? hahahaha) 
 comel tak saye..nama saye MIA;)

3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) (nak jugaklah kutuk...erkksss kalo bgtau depan2 bukan kutuk le kannn...ikhlas neh...sila guna bahasa sopan sikit wahai ujang...blog anda dibaca oleh semua org..especially anak2 aku kannn...ehem ehem...nak buat tazkirah sikit...bawa2 lah bertaubat,..ko dah nak kawen kannn nak jadi somi nak jadi bapa...hahahaha sila2 insaf ye...tp ntah kenapa plak aku suke bila ko tulis suka hati cara ko tu buat aku nak baca selalu plak..adeshhhh)

4) Tag 2 orang (nak tag dak yuyu cayang lah ngan kakchik laling..kan kan kan semua org2 pemes)

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...(sat lagi lepas publish lah kannnnn)

~adiozzz~

6 org mintak aku reply komen;P:

Lady of Leisure said...

sangat comellllllll

Ujang9897 said...

hihi...=)

ni pun dah takda lucah2 kak..dulu selalu lucah..=)

skarang sikit2 jer..=)

tq join kak...=)

risa said...

hehehe thanks lady:)
udah sehat ke sayam?

ujang..welcome dear

Axie04 said...

ALAMAK
NI UJANG KENE BAGI MENANG NI
MEMANG CHUMEL SI MIA
HUHU
MATA BOLAT

risa said...

axie..hehehe dak ujang makai random le dear..camno

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat