Wednesday, April 20, 2011

hahahaha melepas!!!! 666 takde ong!!

Salam korang semua....


Nampak gayanya takde yg berjaya print screen ye...So, hadiah tak dapek lah den nak bagi pada sape2
Terpaksalah aku buat mandi teh2 tu hahahahaha. Banyak plak tu aku order cetttt...

Takpelah...takde yg perasan blog aku agaknya..apelah yg ada ponnnn<------sila sedih ye;(
in dat case aku ingat nak bagi kat rakan yg berjaya memegang nomot 666 ni lah...jaga2 ye anis..nomot ni tak bek untuk kesihatan...

Jap jappppp....aku pon sebenarnya tak pasan bila no 666 tu masuk!! aku pon tak sempat print screen no cantik tu...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HAMPESHHHHHHHHH

Adik yg namanya anismelon...sila tuntut hadiah anda di nilamsari_01@yahoo.com ye dear....sila bagi alamat dan nama penuh dan no tepon untuk dihubungi...ekekeke


 sekali aku dapat print screen dah 667 daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



dak anis ni lah follower ehhh rakan baru blog aku yg ke 666 yeahhhh
kalo nak kenal boleh le klik gambo ye...sat lagi kapal kertas bawa korang kesinunnnn
anis...nanti email akak eh:)

~~adiozzzz~~

14 org mintak aku reply komen;P:

oshin-jamel said...

byk yer order..cer bg skit kt sy..hahahahah!!!!

Fifi Qhidal said...

kakak risa !!!!!!!!!!!!!
aduyaii .
tadi selepas fai solat zuhur , tetiba fai teringat pasal entry kakak yang 666 tu . fai baru nak terjah nak tengok . mane lah tau fai bertuah pulak .

hmmm :( fai xde luck la ni .

waaaaa :(

Lulu Caldina said...

ekeke, tamakkah lulu kalau yang ni pun lulu dapat???

risa said...

okeh oshinnn...anda saye masukkan dalam senarai..sila email me ya! erkss..

cik fai..alahai sayammm...tunggu no 777 ye

lulu: hahahahaha sekali saje udah le..haipppp!!!!! eh dapat ke?? betul ke??? errrr yg sebelum ni dah dapat ke belum?? dah sampai??

zuwaidah said...

NO. 666 tu utk citer seram THE OMEN huhuhuhuhu
kalau byk....pos kat sini jeeeeee apa susah sangat kan kan kan

Lulu Caldina said...

666 ni, dapat ke tak, biarlah rahsia yer.. *wink


http://lulu-pages.blogspot.com/2011/04/my-happy-family-entri-khas.html

Fifi Qhidal said...

memang sayamm la kakak .

hmm nak tunggu 777 jenuh ni -.-'
707 tak boleh ker ?

err. . .macam penah dengar je 707 .
citer antu tu kan .
bilik 707 . ye ke ???

risa said...

kak zue..tulah selalu omputeh je percaya no 666 ni kannn:)

lulu cayang....don wori ..u adalah pembaca tegar blog me...ada lagi untuk kamu tau dear!!!! mmuuaaaaahhhh

Lulu Caldina said...

hahaha, gumbiranya hati...slurppp...sedapnya teh..

Shiela Firdaus said...

nak teh tarik pelisss!

risa said...

lulu..thanks for everything dear

kakakselaaaaa: tungguuuuuuuuuuuuu..meh kite berjogettt lalalalala

lenloy said...

terjah dari blog lulu... hai puan risa

anismelon said...

waaa..xsangke lak anis no 666 toh..soi erk no nie..weeee..suda dua kali dpt no bertuah...tenkayu kak risa..:)...

Anonymous said...

nak jugak akak.......

hehehehhehehehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat