Thursday, June 16, 2011

Pemain Bola Sepak Antarabangsa zaman kanak2

Salam korang....

Korang peminat bola??? aku tak!! tapi dapat email gambo2 derang ni...macam comellah pulak..
hehehehe jom layan jommmmmmmmmmmm

**seyes!! sorang pon aku tak kenal...hahahahah lalalalala aku kenal bekham je..hehehehe










~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

11 org mintak aku reply komen;P:

rara pinkmafia said...

muka beckham n senyuman dye tak berubah kan.

oshin-jamel said...

alahai....cumilllnyeeeee!!!!!!!!!

aizamia3 said...

sejak kena sound asyik berjaga malam pasal bola dengan pak sedara dulu.. terus tak amik tau dah pasal bola.. huhuhu.. kalau tak.. siap ada koleksi lagi..

Tina Othman said...

hahaha samalah kita, ala kak pura² kenal je

Ieda Al-Habsyi said...

ronaldinho tak berubah hehehehe :)

chreeztina arissa said...

paling cute ronaldino.. paling ensem gerrad.. walaweihhhh jom kawen weih

♥Mrs.Eady♥ said...

semua ku kenal gara-gara lakiku kaki bola :)

Meck said...

wow sebijik mcm muka anak rooney skg

Puan Kutu said...

sy pun tak kenal.mmg tak minat bola.tp mmg comellah!

PinKy MoMMa said...

voted utk beckham hehe ;)

bersama kak Es said...

Haaa!!! kak es kenal beckham jek sebab dia byk duittt hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat