Wednesday, June 8, 2011

Terima Kasih "PINKY MOMMA"

Salam korang...

Ingat nak buat Wordless tadikkkk...sobab eh den bizi bonar neh....tapi bila receive one parcel dari Terengganu terus nak buat entry katanya...mak aihhhh jauh beno kiriman ini...hehehehe

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng jeng jengggggggggggggggg aku dapat shawl dari PINKY MOMMA aka adik dolly molly ku sayam...aku manggei dia dia dolly molly sebab ape tau...sebab mulut mungil dia tu...hehehehe suke aku nengok!!
Thanks my dear...hope terus menjadi kawan dan sahabat sejati ye....lenkali kalo ai nak pinjam bahu jgn segan2 kasi okeh....kalau u nak bahu ai pon bila2 ai boleh kasik....mmuuuaaaaahhhhhh
seeeeeeeeeeeee...aku dapat shawl warne biru siap ada klip2 lagiiiii...
buatkan aku semangat nak makai shawl plak...padahal memang aku tak reti langsung!!
balik kang kena suruh anak dara lilit2kan kat kepala aku...hehehehe



*seyes aku memang tak sangka dalam berblog ni ada org kasih dan sayang pada kite..maklum le memang tak pernah bersua kan...kalau lah dapat aku jumpa semua blogger2 ni memang lah satu mimpi indah...ramai jugak yg aku dah jumpa cuma tulah sorang demi sorang...memasing jauh2 kannnn

~~adiozzzzzzzzzzzzz~~

12 org mintak aku reply komen;P:

♥Mrs.Eady♥ said...

weeee...tumpang suka gak!!! :)

chreeztina arissa said...

kita penah jumpa kan kak kan? muehehehehe.. pinky momma juai tudun ek? syok aih kome ada masa layan blog..jelesi i taw

PinKy MoMMa said...

camer camer kakakkk lolly ;p
pakai tauuu..lilit lagi nampak gorjes hakhakhak..

sayang kamu slalu~

risa said...

izwa....weeee suke kan kan kan:)

ariss...ko mengada2 lah kan...ko tu dah macam adik sendiri buah hati pengarang jantung aih okehhhh:) takde jual tudung le sipinky neh...saje je dia nak kasi kat akak..baik hati kan kan kan:)

adik dolly...ehem ehem...terbelit truih leher den kang aaaa...memang tak reti le dik nonnnn:)
akak akan cube eh...sayang kamu jugak!!!!!

cik husna said...

wah..tuah badan namanye nie :)

risa said...

hehehe..takdelah tuah mana husna sayam:)

mas saari said...

wah...bestnya!
pinky memang baik...suka kawan ngan dia!

risa said...

kan mas kannnnn...suka kawan ngan mas jugak tau!! kite ni dekat je..bila nak gether2??

Lulu caldina said...

shawl yang lulu nak tu yer kak???
same ke?

aizamia3 said...

mana ada jauh kak.. otw balik banting tu laluler kat pekan meru.. calling2 ai.. boleh singgah makan syedap kat teratak ai..

Farah Shamsudin said...

nampaknya akak kena pakai shawl juge..:)

ayu said...

kak risa,

pakai la shawl...belajaq kat youtube ye..hehee....mesti lagi comey n en abe bertambah2 geram nanti..heheheee..jangan marahhh naaa...@__@

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat