Monday, June 13, 2011

Entry buat sejuk mata...lalalalala

Salam dan selamat petang..................

Kali ni aku nak kasi sejuk hati.. lepas panas hati ngan entri sebelum ni kannnnnnnnnnnnnn
Banyak lagi komen aku belum reply...Thanks kepada semua yg dok komen entry tu...really appreciate it!!
Sat nanti aku balas eh....

Ini semalam punya celita ye alik2 dan abang2...jadi nyonya sekijap...somi ai cakap sebenarnya perkataan yg sesuai ialah...sudah makan meh? bukan sulah makan maaaaaaaaaa...ekekeke biasalah org background chinese ni memang dia agak concern kalau ada yg sebut salah2 neh..selalu kalau aku cakap loghat aku dia bising..

Salah tu!! bukan macam tu sebut dia..macam ni...bla bla bla..hahahhaha aku merepek okehhhhh
Hari sabtu attend majlis pertunangan sepupu..oleh kerana aku keroje, so datang memang dah habis lah..tp ada makanan mabeles yg makcik aku masak!! sodappp udang besau2 punya (gambo takde!! motip?? kebulur sebab daripada balik keroje sampai kol 4ptg baru dapat makan) hahahahaha sadis kan

Semalam berjimba2 ngan anak..golek2 atas katil..then kena kejut suruh berambos dari katil sebab somi buat housekeeping!! semak lah u dear...ai nak buat peta arab saudi pon takleh...ekekeke

Petang tu memasing dah kebulur...(sebenarnya dah makan gaks..bebudak masak nasik goreng) lalalalala
sekali ajak le somi pi cari barang basah kejap nak buat mee sizzling....agagagagaga
Adekah aku berjaya??????????????? saksikan lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 erksssss...tetiba plak budak ni sembam kat bantal??? mana mee aku neh..ish ish ish
budak ni majuk ghopenye...alolololo

 hahahahha...poyo lah adik neh....nak makai spek le pulokkkk...adoyaiiiii

 sayangggggggggggggggg mama!!!! ekekekeke lalalalala dia kata mee mama sodapppppp

ni baru le mee mama tu!! yg dua kali buat tak menjadik tu kannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
finally!!! menjadi gak ikut bolat2 resepi dak ariss....lalalalalala
Thanks ye ariss...ko memang best le adikkkkkkkkkkkkkk!!!


~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

7 org mintak aku reply komen;P:

mas saari said...

alalalala...comelnya gambar muncung2 tu! hehehehe

Lulu Caldina said...

lulu dah makan, tapi tetap terliur..adeh

Anonymous said...

risa...
meh lah kongsi resepi dak ariss tu..
kalau rajin petang ni boleh akak buat utk berbuka puasa...

PinKy MoMMa said...

waduh waduh entry makannnn lagi ni kakakkkkk...
nasib baik kita x berjiran, kalau tak mesti ku duduk je dapur mu kak hahahaha ;p

Daddylicious said...

perut jadi lapar tetiba ni...heeee

سيتي عإيشه Aisyah said...

kecik2 dah pandai posing..siap wat muncung lagi..hehe

Bunga said...

amboii..bagi bunga la makan..hehee

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat