Tuesday, June 7, 2011

I'm Back!!!! mood lemau kematu payau...erkss

Salam dan selamat malam all bloggers!!!!!!


 ayarkkkkkkkk bukan beast ehhh...cun okehhhhh..mmuuahhhh

Udah balik udah balikkkkkk...udah sampai umahhhhhh
Penat tapi seronok...hapdet dulu sebab rindu ngan semuaaaaaaaaaaaaaaaaa
Macam2 hal jugak aku baca kat dunia belog neh..walaupon berbekalkan hp cikai tapi aku tau wooooo...hahahahaha nak bawa lappy somi udah warning!!! so, nengok berita terkini pasal korang dalam fb je lah...

Tengok jugak belog korang...tp bila nak komen katanya...memory full!!! cetttt hampehhhh...memang dia tak bagi aku menyibuk time2 cuti kannnn....famili first katanya...ekekekeke
Lepas kecoh pasal blogger kena tipu (alhamdulillah udah settle kan ujang kannnn) sekarang isu panas pasal artis maki bloggers plak (eh dengor nye udah mintak maaf??? ada yg boleh hapdet kan?)

Emmm macam2 lah ye...harap2 semua kengkawan mayaku sihat2 aje ye...ai sayang korang tau..ada yg dah ai anggap macam adik2 dan famili sedara mara udah....harap korang semua paham etika berblog dan kawal2 kemarahan sebab zaman sekarang nafsu yg kawal akal..bukankah sepatutnya akal yg kawal nafsu korang...Semoga kite semua dilindungi olehNYA ye...

Esok aku keroje.....somi masih cuti...alahai..rasa nak antau notis 24jam jerksssss bosannnnn!!!
okeh....nak pi mandi!!!


~~adiozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~~

17 org mintak aku reply komen;P:

cik panadol said...

baru balik...hamboi kakak sayamm lame betol bercuti ye...tgk, sampai dah sunburn tu hehehe

mas saari said...

welkam back kak!
seronok cuti ye...

PinKy MoMMa said...

my kakak dah balikkkkk..yayyy!
lompat kijang 10 x hehe..semputtt daa~

tido awai kak lolly..esok mau kije kan ;)

Lulu caldina said...

gembung tak perut my kakak makan angin :p

risa said...

cik panadol aka masha..hehehe
udah sunburn neh..adoiii pandainye dia ye...so, jgn ajak saye kuar mana2 eh..malu woooooo:P

mas..tenkiu sayammmmm:)

pinky dolly molly sayangkuh...takmo lompat2 aihhh buruk benau..ekekeke
lemau ni hari adik sayammmm nak peluk laling neh opsss nak peluk bantallllll:)

lulu dear..bukan gembung le..kembung..hehehe
tak makan angin makan hati adalah sebab kena balik...uwaaaaaaa

♥Mrs.Eady♥ said...

ado gak entry dari takdo!hahahha....

Tina Othman said...

samat kembali k.risa, sayang k.risa jugekkkkkkk

ada beli apa je kat sana tu??

risa said...

izwa...hahahahaha entry melepaskan batuk uhuk uhukkkk:P

tina sayanggg...hehehe dok merap dalam hotel and mandi manda je sayam...lagipon PD ni dah biasa pegi takdo yg spesel nak beli laling ku...ekekeke

aizamia3 said...

wah.. udah balik bu.. ai rindu nak baca entry ibu yang panjang2 ni.. hahaha.. takpe.. pasni ai lak takde.. hikhikhik.. ptg esok start cuti.. yeeehaaaa...

risa said...

weeeeeeeeeeee...cuti eh aiza..okeh2
sila rehat2 kan minda ye sayammmm

Fitri Senin said...

salam kenalan...

etiey.com© said...

nanti hapdate panjang panjang banyak banyak erk. hihi

Ila said...

selamat update blog..pas cuti,tentu semangat kan...hehehe

Isteri Encek Bard said...

WINDU KAK RISA... I'M BACK GAK

risa said...

fitri..salam kenalan juge:)

etiey...ok sayam..thanks ye sudi baca:)

ila...semangat apenye ila..rasa nak cuti terus neh..adehh

risa said...

windu kamu jugak sayammmmmm..IEB cuti gaks eh..

ayu said...

wahhhh...baru balik ye...mesti syok kan bercuti2...hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat