Wednesday, June 1, 2011

Wordless Wednesday 2


Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmm


 ~~lots of love~~

21 org mintak aku reply komen;P:

Karen Monica said...

akak..saya suka pic first tu..comel macam saya..hahaha...opps tapi saya versi tak cukup lemak...heheheh

Ibu Darwisy said...

alolo..cmanjenye panda bear tu

Izwa Kamaruddin said...

kroh..kroh..kroh..zzz...zz..zzzz..:)

risa said...

putri sayam....itu versi akak lah..bam bam..ekekeke

ibu darwusy...lalalalala

izwa...takleh tidor..uwaaaaaaaaaa penattttt

mas saari said...

alahhhhhh...penat ye!
pi rehat dulu, kang sambung lagi berblog..

syuxer said...

akak penat ke??rehatla secukup2nya...:)

peNulis SeNjA said...

hayyyyyy mak aku ni asik nk tido je ek

risa said...

mas..otak penat dok pikir!

syuxer..adehhh takleh rehat:(

wan..anakanda ku sayammm tidor tu terapi minda yg sangat baik okeh

PinKy MoMMa said...

alahai kakakku penat sgt nampaknyer nih ;)
balik ni suruh larling kamu picit2 yer kaki tu sis..

msredcheesecake said...

CIK RISA,
KAN DA BERJANGKIT MENGANTUK TU KAT MSRED....HHEEE

NeenaAnuar said...

haha.. comeyy nyer!!

Unknown said...

harap get rest yang cukup2 malam ni ye for energy tomorrow night special..ups!

alexayussida said...

nak wordless comment bleh tak kak?hehe

risa said...

pinky...adik ku dolly sayammmm..memang letih dan penat tahap gaban..huhuhu

msred...ekekeke jom titon jommm

neena!!!! hai gojes!! comel eh

leyza...huahuahua tengah get ready dis weekend!! opppsss lalalala

alexa...yus sayammmm sssshhhhhhhh

Isteri Encek Bard said...

wawawawa menggambarkan perasaan saya hari nie kak

aizamia3 said...

wah.. wah.. wah.. kucuba lihat dicermin dan membandingkan perbezaan gambar itu dengan bodyku ketika ini..

wah.. wah.. dan wah.. masih nampak perbezaannya dah omg.. beratku naik lagi..

ashra said...

saya suka jadi kalu dapat jadi cam bear tu =p

yanamib said...

haha ni dh mcm sleepless wednesday jek =P

risa said...

IEB..sayammmm akak pon macam nak diam le hari neh:(

aiza...erksss kite geng le macam tu ye tak..alalallala

risa said...

ash...ekekekeke comel sangat2 kan kan kan

risa said...

yana my dear...sleepless lah ni..dok tahan mata ngan pencungkil gigi...ekekeke

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat