Thursday, June 16, 2011

Marah Sungguh laaaaaaaaaaaaaaa..

Salam kamis semuaaaaaaaaaaaaaa

Memula hepi lah kan kan kan....sebab bos takde dari petang semalam sampai end of this week...
Maybe aku akan menyepikan diri nak berblog walking sepuas2 nya....sampai aku feninnnn sampai aku fensannnnnnnnnnnnn...

Tetiba kan....kring kringggggggggggg
Hello Boh Plantations good morning:)
Harisa..its me (nama bos lah kan)
Yes Sir...
Harisa, did u give any instruction about the Executive leave must send tru email and cannot fax??? i know u cant give any instruction....
No Sir, i didn't tell anything about that...
(aku dengar sore pot pet kan belakang)
CC told me that u give instruction to him about this matter..
No, i'm not sir...they can fax or scan up to them as long as that application send before 7 working days!!!
Ok, harisa thanks

Wohoooooooooooooooooooooooo pandai ko goreng aku ye...ko ingat bos percaya ko cakap mcam tu kat dia??? ko memang sengal kepala hotak dah nak meletop ke hape?? kalo dah rasa tak larat nak keroje pi balik rumah okehhh!!!! dah tua tapi masih ada hati nak kerja tapi mengata aku bukan2..

Kesnye semalam le...si mangkuk ni hantor scan email leave application untuk assistant manager..aku nengok situ summit 11hb kat Manager..but sent to me only yesterday..15hb..so, mana cukup 7 hari kan...dah tentu bos aku reject!!! aku reply le balik email to saying that please speak to my bos during his visit on your estate by tomorrow (means pagi ni lah kan).....sebelum ni pandai je dia fax?? ni mesti lupalah!! pastu nak salahkan aku plak..hadoiiiiii

Susah ke nak admit salah sendiri??????????? kenapa nak tuduh2 org lain???? pasal tu aku malas dah nak keroje kat sini...tapi suruh jugak aku kerja kan kan kan...benci lah akuuuuuuuuuuuu...benci
sekarang ni aku tak tau ape ko kelentong aku kat sana kan kan kan!! badigol soot!!! $%#@#$%*%^&*&^

Sudah lah...kat mana2 pon sama..semua pon sama..suke salahkan org lain..takmo beli cermin and cermin diri sendiri..Aku adalah org yg sangat2 mudah mengaku setiap kesalahan yg aku lakukan..SEBAB???? aku berusaha menjadi yg terbaik walaupon tak sesempurna mana...

Aku tau takde manusia kat muka bumi ni yg PERFECT!!! nobody okeh...so, pikir2kan lah..
Ape aku merepek ni pon aku tak taulah...sakit hati le pepagi ni dah ada org buat hal plak..senior aku plak tu..hilang betul respect aku kat dia lahhhhhhhhhhhhh!!

Okehh aku nak sejukkan hati pi minum milo ais!!! Sorrylah korang..bukan nak influence korang dengan menda2 negative...aku sekadar meluah kan rasa hati..sapelah aku ni nak mengadu pada sesiapa..im alone here...so, blog jadi mangsa okeh....sekiannnn aku yg kesiannnnnn



~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

31 org mintak aku reply komen;P:

anismelon said...

uhhhh..marah benau kak risa nie..lex lex ye kak risa..:)

risa said...

sakit jiwa aku dik nonnnn...adehhhh

Izwa Kamaruddin said...

adeesss.............................payah nih!

mr.curly said...

alaaaa..jgnle benti..nti sape nk sludup teh tuk kiteorg lg??..opss..hikhik

cik panadol said...

uik! sabo kak...biase la keje ngn org ni....
dah g kunyah teh boh tu segengam...insya-Allah reda sikit marah akak ni haha

risa said...

payah kan izwa kannn...sakit jiwa raga

PinKy MoMMa said...

kannnn..kakakku dh hangin..
biasala kak..kat mana2 pun ada spesis ni..dah salah x nak ngaku..mmg stress..

tapi kita ajor dia cara kita k ;)
meh peluk skit meh..tarik nafas..
balik ni kita pi shopping jom~

Shiela Firdaus said...

mehhh..duk kat bahu nihh!

aizamia3 said...

pepagi dapat entry berapi..
betuller k.risa.. ai pun pernah kena.. cuma dalam keadaan ai tu dia bos.. ai ni kuli.. dia senang goyang kaki kita ni terkial2 sudahkan keje dia..
mana-mana tempat pun mesti ada makhluk cenggitu.. tak berkat buat orang macam tu.. senangnya sekejap je..

oshin-jamel said...

sabar kak sabar..meh pekena karipap panasa meh...hehehe....

risa said...

mr.curly...hamboi mak aihhhh dah le baru ada kes smuggler kat sini..berton2 teh hilang..ish ish ish

cik panadol..ni sabor le neh..kalau idak ai bukak semua pekung kat dada mamat tuh..bior habis berterabur..haishhhh

Unknown said...

akakkk ngamuksss larikssss :)

risa said...

pinky adik adikku..susah lah kerja ngan org2 kertu neh..mencikkkk!!!
jom shopping stage jommm!!!!!

kakak selaaaaaaaaaaaaaaaaa...sob sob sob...nak pinjam baju nak lap ingus!!

risa said...

aiza...bos akak ni susah nak percayakan org lain..dia memang percayakan akak je..tp kalau org buruk2kan kite kat belakang sedikit sebanyak bos termakan hasutan jugak kan kan kan..haishhhhh

oshin...karipap dah rasa lepattttt

ieda!!! mana ko nak larik?????

mas saari said...

kita pun tak suka org camtu kak, sesuka hati je nak gunakan nama orang lain...padahal itu salah dia sendiri!

peNulis SeNjA said...

alamak .. takut nye ,, huhuh jangan makan manusia ye mama :D

risa said...

tulah mas..akak ni dah selalu give and take ngan derang ni...tapi kalau bgtau bukan2 ngan bos memang cari nahas le tuh!!

Murni Delights said...

kak sampai jadi harimau marah tu..tak mo mara2 smile..

Farah Shamsudin said...

kak, keja mana2 pun memang ada je macam nii.. memang stress kan..

Isteri Encek Bard said...

sabar kakak sayam, sabar... nak darah nanti marah pepagi.. coool

ashra said...

takutttnya k.risa marah..
sabar kak sabar kak..

tarik nafas jap bacanye.hehe

risa said...

murni aka vill..alalalala baru rimau je tuh..hehehe

farah..tulah pasal..sama je kat mana2..hailahhh

IEB...dah cool neh...ekekeke

ash...tarik nafas eh...dah lepas belum??? hehehe

Anonymous said...

terasa influence by da entry gaks..
mmg tgh moody..
maklumla..org BACIN..hahhaa~

risa said...

hahahaha...apesal bacin plak kristy oiii...hehehe

Unknown said...

sabar jelah...luahkan kat blog yer..nanti boleh baca

kaizen said...

manusia kak...mne ade nk ngaku salah...

*buruk@hina sgt ke kalau kite ngaku slah???

risa said...

ila sayang..mana link neh..adehhh

kaizen...emmm..tak mengaku takpe..tapi melibatkan org lain tu tak baik kan?

Ein said...

bawak2 bersabo ye kak risa. istighfar banyak2, sure pasni ada mood keja balik

Unknown said...

jgn2 marah2...ehehe..eh kak kerja kat boh ek..nape le hari tu tak tau...eheh padahal saye gi je kat situ itu hari..ngn member2..wat havoc...

p/s
tak maen le kopi pes..tu wat member yang sedang dalam dilema semalam tu..ehehhe

bersama kak Es said...

alololo...dah nama pun manusia. gitu la seadanya..

sabo je...
selagi boleh sabo ek

ayukhairy said...

fuhhh...marah beno ye akak..hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat