Monday, June 13, 2011

Ni ape kes????? kami bukan macam tu!!!! kalo ko iye kot!!!!

Salam dan selamat petanggggggggggggggggggg...

Entry marah lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!
ape barang yg dia merepek meraban neh???? nama je ada title bagus tapi otak letak kat kepala lutut eh!!!!!
Ko boleh describe tugas mulia isteri melayan kehendak batin suami sebagai PELACUR??????
WAT THE FISHHHHHHHHHH...ikan dilaut asam didarat!! belum sampai darat lidah dah kena kerat!!!!

wohoooooooooooooooooooooooooooo...ape motip ko cakap macam tu?????????????? walaweiiii
sakit hati aku neh...maknanya kami2 semua ni kena lah belajau jadi macam pelacur eh..tonggeng sana tonggeng sini lipat sana lipat sini???? mak aihhhhhhh ke somi ko pernah layan pelacur erkkksss??? superb sangat layanan pelacur tu ke??? sampai dok terlentang sampai takleh nak bangun dari katil dahhhhh????

Bukan ke Islam dah gariskan macam mana hubungan somi isteri tu..ada adab dan kemuliaan semasa hubungan seks tu...INI PENTING untuk melahirkan zuriat yg soleh dan solehah...bukan zuriat yg membawa masalah????? astaghfirullahalazimmmmmmmmmmmmmmmmm  semoga ALLAH mengampunkan dosa kami2 semua..kata hubungan dingin menyebabkan somi cari makan kat luar!!! kalo dah dingin tu pi le hangatkan!!! kacip fatimah ada kopi jantan ko pi betina..kopi janda..macam2 ado lahhhhh..dis is only the REASON!!!! tak boleh terima dek akal okehhhhhhhhhhhhhhhhh...

Aku tau dia maksudkan beri kepuasan maksimum dalam hubungan batin..paham sangat2..TAPI perkataan pelacur tu sangat2 kotor!!!! pelacur berkhidmat untuk mendapatkan DUIT!!!!!! so, derang kena bagi kepuasana untuk dapat duit yg puas jugak!!!!!! kalau bebudak yg baca macam mana???? ape nak jawab???? derang akan tanya pelacur tu ape??? mama ni pelacur ke?????

woooooooooooooo bikin panas menggelegak otak aku neh...sia2 aku sembahyang tonggang tonggek tadi..habis pahala sudaaaaaaaaaaaaaaaa

Aiyohhhhh mati aku kena saman kang.....tak pedulikkkkkkkkkkkkkk aku geram aihhhhhhhhhhhh
baca artikal penuh neh...korang nilaikan sendirikkk...sori kalo aku lambat!!!! sebab aku tak minat baca pasal2 pelacur neh...mencikkkkkkkkkkkkk

'Layan macam pelacur'


2011/06/05

Dr Rohaya Mohamed
Dr Rohaya Mohamed
Isteri ‘dingin’ di ranjang punca lelaki cari kepuasan di luar

KUALA LUMPUR: Seorang isteri mesti patuh dan melayan suami seperti ‘pelacur kelas pertama’ bagi memastikan pasangan mereka tidak terjebak dalam pelbagai gejala tidak sihat, termasuk mencari hiburan di luar, keganasan rumah tangga dan pembuangan bayi.
Malah, kegagalan isteri melayan kehendak seks suami adalah antara punca utama kegagalan rumah tangga apabila pasangan mereka sebaliknya beralih kepada teman wanita, perempuan simpanan serta pelacur bagi mendapatkan kepuasan itu. Peringatan itu disuarakan Naib Presiden Kelab Isteri Taat yang baru ditubuhkan di negara ini, Dr Rohaya Mohamed.

“Tanggungjawab isteri bukan saja untuk memasak, mengemas rumah dan menjadi ibu malah turut membabitkan aspek seksual. Lelaki berkahwin dengan wanita yang menyamai atau jauh lebih bagus daripada pelacur (di ranjang), sudah pasti tidak akan curang. (statement bernai mati wohoooooo)

“Nafsu lelaki jauh lebih besar daripada wanita dan tidak boleh diketepikan. Daripada membiarkan mereka bergelumang dengan dosa, seorang isteri itu harus melakukan apa saja bagi memenuhi keinginan nafsu suami.

“Justeru, tanggungjawab kami adalah untuk membantu isteri menjadi lebih taat kepada suami. Seorang isteri hanya perlu memenuhi empat syarat untuk masuk syurga – menunaikan solat wajib, berpuasa ketika Ramadan, melindungi maruah dirinya serta taatkan suami,” katanya selepas majlis pelancaran kelab berkenaan di Kelab Golf Perangsang Templer dekat sini, semalam.
Kelab Isteri Taat mempunyai 1,000 ahli di seluruh dunia termasuk 800 orang di negara ini. Ia ditubuhkan Global Ikhwan Sdn Bhd yang sebelum ini dikaitkan dengan kumpulan al-Arqam. Kelab pertama dilancarkan di Jordan pada 1 Mei lalu, cawangan Malaysia semalam dan diikuti kelab di Jakarta, Indonesia pada 19 Jun depan.

Organisasi syarikat itu juga merancang untuk menubuhkan cawangan kelab sama di Eropah termasuk London dan Rome pada masa depan.

Rohaya berkata, penubuhan kelab itu terbuka kepada semua golongan isteri tanpa mengira kaum dan agama serta menawarkan latihan dan khidmat nasihat termasuk pendidikan seks supaya golongan isteri dapat memberi perkhidmatan terbaik kepada suami masing-masing

sumber berita harian online


~~adiozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~~

26 org mintak aku reply komen;P:

AkU sUkE MaKaN said...

huhu..dia ni giler gak..x leh pakai pendapat..huh..wat panas ati jerk kte yg bertitle isteri ni..

waN Mohd Salim said...

ni olang jahhanam la mam.. baik kite bako je amacam ?

Lulu caldina said...

ceh, tetiba darah ikut tersirap..

ramizah said...

memang menyampah baca itu statement..sakit hati!!!

cik Ida said...

orang camni pon ade??

zuwaidah said...

hishhhh,,,,,kalau terkena batang hidung Dr. tu sendiri..mcm mana agaknya yaaaa...hishhhhhhhhh sensor sensor sensor

Somel-somel Azilda Qasreyna said...

sakit hati juga..melampau la dia ni....dlm paper arini ade sal ni jugak....org yg gelarkan ni org yg xberilmu...mang sgt xberilmu...geli la nk samaekan diri nganpelacur...jijik ok....

moo: marah juge

syiela said...

sakit hati sgt sgt ni.... iskh sampai nk ckp pun x blh la...

mas saari said...

marah tahap gaban dah akak ni!!
kita pun marah jugak dan dah pernah buat entri pasal isu ni...

memang benggong perempuan tu!!

Fahmi Mahat said...

susah kalau perkara dilihat dari luar konteks.

kalau dah tahu or faham dia cakap pasal perkara yang betul, kenapa masih mahu pertikaikan perkataan yang digunakan?

dan tentunya dalam Bahasa Melayu kita kurang perbendaharaan kata yang elok untuk layanan isteri yang tiptop.

Klu perkataan pelayan professional, atau GRO sekalipun, objektifnya tetap sama : beliau nakkan kelompok wanita professional turut sama professional dalam handle suami masing2. itu aje.

kalau guna perkataan 'bidadari', mampukah kita bayangkan isteri tu harus jadi y mcmana? sbb ia cuma ada disyurga, belum real.

pelacur kelas pertama, itu adalah bayangan pada layanannya.

bukan pada maksud gelarannya.

cik puan hasrisa pun faham. oleh itu, lihatlah beyond matter.

jadilah air putih dalam jag. menyegarkan orang bila dituang dalam gelas.

bkn pepsi yang penuh buih reaktif namun bila dituang cuma dapat sedikit.

bukan nak tunjuk pandai, tpi saya tgk cikpuan ni orang pandai2. xperlu mudah jdi reaktif bila org provok sikit ya.

=)

yang suka entri ni,
FahmiMahat

risa said...

hahahhaa en fahmi...entah lah saye totap tak paham ape motif dia cakap macam tu...contoh tu boleh tukar kepada layanan malam pertama ke hape kot...

sat sat...org lelaki memang nak kena layan macam tu eh?? dia takkan puas kalo layan biasa2 je?? haishhh sian org lelaki..sian sape yg dapat lelaki yg nak isteri dia layan macam pelacur..opsss

|| A r a W a n i || said...

entah la.
sy xrasa entry dr tuh melampau.
mungkin kta bleh pndng ke sudut positif kn.

cuma fahami btl2 apa yg dr tuh cba smpaikan...

mungkin jg bleh bca entry mamy qaiser ini supaya bleh faham dengan lebih lanjut..

http://karipapsayur.blogspot.com/2011/06/layan-le-laki-masing-masing-macam.html

ayu said...

dah baca dah beberapa entri mengenai isu ini..dan sekali lagi juga ayu ingin nyatakan ayu juga tidak bersetuju dengan statement yang dikeluarkan di dalam surat khabar berkenaan..entah la ye..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

blh plak dia bg pendapat mcm tu..sesedap mulut dia jer..

Gen2Merah said...

betul juga kan.. memang tak patut ada istilah macam tu....

Lulu caldina said...

my kakak............ :D

Isteri Encek Bard said...

adeh, tu lah pasal sangat tak sokong

ashra said...

hehehe..
saya nak senyum je kat sini

sebab da marah tadi dalam RH.keke.

bonda dadif aka akish said...

entahnye..samekan dgn mende yg lebeh molek kan bagus...

dasar betol..

bonda dadif aka akish said...

entahnye..samekan dgn mende yg lebeh molek kan bagus...

dasar betol..

Mummy Irish@honey said...

gler glamour! muahahahhahaahha

emieysandra said...

xptut betol dgn ayat die tuu..

mr.curly said...

yess wa sokong 100%..sepatutnye messi dpt score 2, 3 gol mlm tu tuk barca..laaa..ana sudah salah umah daaa..sowi..hikhik

PinKy MoMMa said...

rasanya gelaran tu tak perlu kot di nyatakan walaupun maksud dia lain..banyak lagi istilah yg blh di guna pakai kan..

amik la istilah yg indah dalam menyampaikan maksud kita..itu lebih menarik kan ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehehe... bile bercakap xpikir kesannye kn :)

aizamia3 said...

masa kecoh pasal ni ai kat ganu.. itulah bila dah talking error cenggitu ler jadinya..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat