Friday, June 10, 2011

Kembar ku dah ade BLOG???!!!!!

Salam entri keberapa neh...hehehehe

korang semua sudi2lah beri tunjuk ajar kat adik aku ni ye...hehehe
sila klik gambo untuk ke belog donut dia nunnnnnnnnnn...penggemar donut dan budak malas neh..seyes aku memang paling tak suke sikap malas dia!!! rasa nak tenyeh2 muka dia ngan serdak teh...hahahhahahha
**gambo ni versi aku tengah gumuksss..sekarang pon gumuk jugak tapi baju yg aku pakai dalam hambo ni dah longgar tang lengan tu okeh....betul neh

 ~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

10 org mintak aku reply komen;P:

Izwa Kamaruddin said...

welcome to the club! :)

peNulis SeNjA said...

mak nak susu .. hahahhaa x mo donut

Lulu Caldina said...

:)

mas saari said...

memang macam kembar..kembar betul ke kak? heheehehe..

risa said...

izwa..hehehe

wan...susu udoh kering..lalala

lulu sayammmmmmm:)

mas...ekekeke bukan le sayam..jauh umur neh:)

Ztee_Azwanis said...

erk ! ada kembar ke?

zuwaidah said...

risa ada kembar ke...how sweet!!!!!
welcome to the club, adik risa.

risa said...

ztee sayammmmmm...hehehe bukan lah..adik je..cuma org kata kami serupa:)

kak zue...sweet ehhhh:P

Ibu Darwisy said...

siyes muke akak same lar..

stella star said...

hahaha....Kak risa jahatttt!lasermu mmg tiada tandingannya:P...Aku baru nak berjinak2 merpati...Malu seh...Mmg malas giler..aku buka blog untuk baca blog ko and the geng je ler (kaber line)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat