Friday, June 10, 2011

Ko takde keroje lain eh??? asik2 mencekik jerkkk

Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmm

Alohaiiii...sadis nye tajuk tuh...jgn guna pakai eh...kasor bonar munyiknya...ekekeke
Semenjak dua menjak ni memang aktiviti menambahkan spare tyre mula merebak aihhhhh..
Somi aku ni memang suke pompuan comel2 cam aku kannn...dia tak suke pompuan kurus...
Dia kata aku dah susut...dah boleh angkat!!! opsssss...ni kes aku tengah masak kat dapur dia pi angkat aku dari belakang....hahahahaha

"Eh...apesal tak sakit pinggang eh...mama dah kurus lah...ayah tak bagi makan ke? "
"dalam hati aku" hellehhhhh perli aku ke hape somi aku neh....sumbat molot ngan cili baru tau...wakakakaka
Semalam je macam2 aku makan dan sambung sampai hari ni....

Takdelah heavy mana pon aku makan...cuma asik2 mengunyah je lah...malam tadi lepas makan nasi mam eskerim..dah tu melantak buah salah plak...peh tu makan kopok..peh tu makan ceklat...ayarkkkk!!!


Weeeeeeeeeeeeee aku dapat buah salak okehhhh fresh from ganu kite....Ku memang gile2 makan buah salak neh...dalam dia ada dua jenis satu kuning satu putih...yg kunin tu dia lembut dan lembik sikit sweet sour lah rasanya...kalau yg putih isi dia tu memang rasa manis plus kelat2...mak aihhhhh aku makan sensorang neh..semua org tak minat...bagus!!!!! sape tak suke pi main jauh2!!!!

 yang ni cekerim le...memang peberet neh..sebab dalam tu ada banyak kan...so, takyah rebut2 eh

 tapi lepas makan jangan le munyik mooooooooooo moooooooooo plak..hahahah
ada dua perisa satu ceklat satu vanila...sesuai untuk famili besor cam aku! kannnnn

 hehehe...budak ni mana tahan sejuk..dia pandang sekerim tu macam takut2 je nak masuk molot..sebab sejuk kannnn nanti ngilu kot...last2 nye cover ceklat tu aku yg bedal...lalallalalala

 erkssss...opppsssss jgn marah noooooooooooooo...ni dalam drawer aku neh...lalalallala meh sape nak dok satu opis ngan aku...gerenti korang tak kebulur punye....hahahaha

**sekiannnn laporan dari dalam perut yg masih banyak ruang kosong untuk diisi..hehehehe
opssss...bos ado kat dalam nun...jeling2 je ngape opis bau nestum!!!! lalalalala

~~adiozzzzzzzzzzzzzzzz~~

15 org mintak aku reply komen;P:

Izwa Kamaruddin said...

humaikaiiii.........penih giler dlm drawer!!!

= d = said...

suke buah salak..
kwn d kat asrama dulu yg ajar mkn..
nak skit...??
hehe..
:)

Unknown said...

bestnyer makan byk 2 tapi tak takut gemuk kan...nikmatnya

cik husna said...

wah..bnyaknye makanan untuk dikunyahkan..
ade ag tak buah salak tu?
lame tak mkan neyh..peberet jugak!~

PinKy MoMMa said...

ya Allah kakak serius gembira perut kalau tau stok yg akan masuk nnt hehe..sgt sedap oooo!

ari tu nak post skali buah salak kat kamu tapi encit papa dh check tak de yg masak lg..next post ya ;D

☀ Izzaty Hedry☀ said...

moooo... nk mnx ais kelim 2 ... moooo...;P

Rinna said...

Wahh risa..byk makanan ekk dlm drawer.. kenyang ler selalu kalau gini.. :)

Fara said...

mak aii kak ..manyak nyer stok mkanan..pastikan habis sblom bln pose..kihkih..

risa said...

izwa...giler jugak kakakmu neh...ekekek

d sayam...meh datang sini meh:)

ila..akak ni memang dah sedia gemuk sayam oiiii..hehehe

cik husna..ada lagi seploh bijik!!

risa said...

adik dolly....alololo takyah susah2 le sayam kuh...adehhhh tu adik akak dari ganu bawak balik tu..kg somi dia memang ada buah tu:)

izzaty....kan kan kan dah kuar moooooooooo

risa said...

rinna...meh pindah opis kat sini meh;)

stella star said...

alah...jeles ni...aku nak kurus tak leh kurus lagi ni...huhu dah sebulan tak makan nasi:p

zuwaidah said...

meh kita share, kak zu baru beli goreng pisang panas2 nih plus keledek goreng. Cadbury choc pun ada ni, 2 bar...jap lagi nak bancuh nestum gak. Biskut jacobs tidak ketinggalan hahahahaha

risa said...

ekekeke...ko dah ade belog ke sis??

Lulu Caldina said...

ceh tetiba rasa lapar... junkfood paling best tu

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat