Thursday, June 30, 2011

Testing testing....#1 ST : Spontaneous Thursday

Salammmmmmmm


Blogspot buat hal eh??? hal ape?? nak cuba publish boleh ke idak neh..
Aku makai mozilla neh....tapi aku memang tak tau ape masalah sebenornye...so, aku nak buat ni lahhh

Spontaneous Thursday

I MISS MY CHILDHOOD VERY2 MUCHHHHH!!!!!

~~adiozzzzzzzzzzzz~~

9 org mintak aku reply komen;P:

Nurfaizah M Nor said...

best zaman bebudak dulu. tak yah susah2 nak pikir cari duit, nak masak apa hari ni, nak pegi pasar, nak buat itu ini...apa yg kita pikir waktu tu cuma blaja, makan, minum, tido tgk tv....hehe...syoknye!!!

Ibu Darwisy said...

miss u too

zuwaidah said...

ok je, mungkin kak zu buka tengahari kot. ok je nihhhh
oooooooooo dah jangkit sorang nih
wordless wednesday, ni apa lak ni spotaneous thursday lakkkkkkk

aizamia3 said...

me too.. ;)

mas saari said...

rindu jugaklah...
main masak2, main pondok2...bestnya!

Rtp Farra Arisha said...

jom kita pakat rindu-rinduan. hehe. good evening sis :)

Isteri Encek Bard said...

hihihihi rindu lah.. wahh dah buleh dsh

:: Mrs.Eady :: said...

lantak daku letak gambar gak kat spontan khamissssssss...hahahahaha.....

Puanbee2 said...

blogspot sy ok je nih hehe

meh buat ni untuk KSRS :
http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/06/ksrs-2-kenangan-dulu-dulu.html

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat