Saturday, June 18, 2011

Dialah Ayah, Suami, Kawan, Abang dan Hamba Allah yg saye cinta!!!

Salam dan selamat malam all bloggers and readers....

WARNING!!! entry ini khas untuk suami ku yg dan menjadi teman sekatil selama hampir 16thn...
Sebarang kemeluatan dan kemuntahan tidak dibenarkan ye...Kalo tak suke sila2 lah tekan pangkah kat atas nunnn....Sekiannnnnn:)

Okehhh...bukan aku nak sambut hari bape ke ape ke eh...tapi aku nak meluahkan rasa hati semoga sidia membaca ape yg aku rasa selama sidia menjadi teman hidup aku...
**tiap2 malam minggu mesti kena tinggal..adehhhh sian saye:(

Suami ku....
Selama menjadi suri hidupmu adekah kau bahagia???
Bahagiakah dirimu mendapat isteri seperti ku?
Bahagiakah kau mendapat anak2 yg kulahirkan?
Bahagiakah kau mendapat layanan dari ku?

Suamiku...
Sesungguhnya jika kau tanya pada ku..jawapan ikhlas ku sperti ini
Aku hanya insan biasa yg sangat beruntung mempunyai teman sepertimu
Aku hanya insan biasa yg berbahagia mendapat insan yg boleh membimbing spertimu
Aku hanya insan biasa yg dianugerahkan ayah yg penyayang kepada anak2 kite

Suamiku..
Dikeheningan malam ini daku sentiasa merinduimu
Daku sentiasa mengharap dikau mengerti
Daku sentiasa berdoa agar kau tidak berubah hati
Daku sentiasa bersyukur kerna kau selalu disisi

Suamiku...
Seandainya daku memberi banyak masalah padamu
Hanya satu kupohon..Ampunkanlah aku..
Aku tak mampu tapi aku sentiasa berusaha untuk menjadi yg sesempurna mungkin
Terima kasih atas bimbingan mu..

Suamiku....
Hidup ini terlalu indah bersamamu
Walaupon banyak badai melanda tapi kite tetap bersama
Kau telah mengajarku untuk menjadi lebih dewasa..
Kaulah anugerah terindah sepanjang hidupku

Semoga ALLAH melindungi mu sentiasa ye Abang...Kerna tanpa dirimu ku tak mungkin menjadi bahagia seperti ini..Alhamdulillah..syukur pada mu ya ALLAH

 saje nak flashback kat umah usang kami..dulu2 kan kan kan

 *takyah tunggu hari bape sebenarnya nak kasih sayang ni..anytime anywhere..

 ~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

22 org mintak aku reply komen;P:

Lulu Caldina said...

:)

aizamia3 said...

so suwittt...
moga bahagia hingga ke akhir hayat..

Nurfaizah M Nor said...

alololo..... tomey..... semoga kehangatan cinta berkekalan sehingga keakhirnya......cewahhhh i pun nak berjiwang gak hehe......

Puan Kutu said...

Semoga Bahagia Hi gga Hujung Nyawa.Slmt Hari Bapa!

risa said...

lulu sayammmmmmmmmmmmm:)

aiza..thanks sayammm

faizah...hehehehe jom kite jiwang reramai..lalalala

puan kutu..tenkiuuuuu

Sunah Sakura said...

sweeeeeetnyeeee~~~ :)

ayu said...

so sweet la kak..moga2 en suami akak membacanya ye...

risa said...

sunah datang blog akak eh..thanks dear:)

ayu...insyaallah ye sayammm:)

Bella Bell said...

romantiknya akak.. sweet ^^

mas saari said...

sweet dan romatisnya!
moga perkahwinan akak kekal hingga ke akhir ayat..

PinKy MoMMa said...

wewiiittttttt..
cinta ke akhirnya bersama si dia yg berjaya mencuri hati kak lollyku..smoga kasih itu kekal hingga ke akhirnya dengan kehadiran anak2 sebagai penguat ikatan ;)

eppy father's day utk hubby mu kak ;)

Nour Akmal said...

sweetnya akak ni..
untung husband akak tau...=)

Farah Shamsudin said...

Selamat Hari Abanh untuk hubby akak..

Tina Othman said...

alalala so lomantik lah =)

najihah said...

aku dok tenung muko budak kiut tu jek. haha.. semoga sentiasa berbahagia ya kak..

risa said...

bella..kite ni pompuan memang jiwang kan kan..emmm

mas..thanks dear..same to u okeh:)

risa said...

pinky adik dolly sayammmmm
sama juga dengan kamu ye dear..sama2lah kite menjaga hubungan kasih sayang suami dan isteri memasing agar mekar selama2nya:)
thanks my dear:)

KIC...untung eh..lelaki memang lah kan..asik kite je nak romantik2..ekekeke

tina...alolololo ekekeke

risa said...

farah..tenkiu laling kuh

najihah...hehehe itulah sorang2 nye anak bujang ku:)

ashra said...

so sweet..
mudahan keluarga yang di bina berkekalan hendaknya.amin

happy father's day..

oshin-jamel said...

manyak lomantik.wooo..hehehhehe!!!

Mama Likha said...

16thn dah....... ! tahniah semoga trus kekal bahagia kak hingga ke hjg nyawa :)

hasrul hassan said...

Salam.
Bertuah ..bertuah .. bertuah ..
semoga kekal hingga akhirnya.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat