Thursday, June 30, 2011

Ia Semakin Kecil!!!

Selamat pagi duniaaaaaaaaaaaa

Erkss....macam satu dunia baca blog aku..hahahaha lalalalala
Korang dah sarapan eh??? pagi ni rasa macam nak makan kuih..dah dua tiga hari aku bedal nescaffe je pepagi
Malas nak makan konon2 diet...takdo makno lah haiii...aku malas makan pepagi ni...nanti dengan gigi terselit2 makanan..dengan tetiba nak rasa pi toilet pulokkkk....betul pe..korang kalo makan pepagi ada rasa nak ke toilet tak??? ade kan kan kan

Ni haaaaaaaaaaaaaaa aku nak bgtau...memang dalam islam 9/10 daripada pekerjaan ada lah perniagaan..tapi tulah semakin kite maju semakin kite tersepit dengan tekanan2 yang ada ni kannnn....Aku ni dok masih dipendalaman so, aku tak tau lah berapa rega2 makanan untuk bekpes or lunch kat luar kan...tapi bila sesekali membeli aku terperanjat gaks....psssttt!! aku baru tau rega roti canai dah 80sen sekarang ni eh???


hahahahaha memang betul2 dok bawah tempurung!!! Tadi aku beli kuih tempat selalu...kuih ni dah semakin mengecil eh...walaupon 3ketul singgit...tapi kan kan kan sekali aku ngap je tak rasa pon aku dah makan kuih rega singgit...mak aihhhhhh... agak2 kan time anak aku besok kuih seketul singgit kot...kan kan kan

***maknanya...sila2 rajin buat bekpes sendiri makcik oiii...setakat nak buat kuih kat atas ni pejam mata je kannnnnnn...dasar pemalas tapi nak komplen....lalalalala
okehh start esok aku makan roti kering je lah...sekiannnnn sangat2 kesiannnnn:P


~~adiozzzzzzzzzzzz~~

15 org mintak aku reply komen;P:

iduraz said...

siap lapik daun pisang ek kak...aah kuih skang makin mengecil, tengoklah bulan pose nanti, lagila mengecil..huhuhu

Izwa Kamaruddin said...

psstt....kak oiii...kat sini roti canai RM1 kak oiiii.....

peNulis SeNjA said...

makan ,,, hee

Lulu Caldina said...

takpe my kakak, leh diet :)

Lariis Atheera said...

kat tempat den ni kak, dahlah seketui 40 sen atau 50 sen, saiz nyer pun makin lama makin menyamai besaq siling 50 sen tu gak.. haru biru. tapi den tak penah komplen, sebab den tau den maleh buat sendirik hahahaha

PinKy MoMMa said...

kak kat sini kuih murah lagi ;)
masih 25sen hehehe..kalau beli singgit tu kompem kenyang!

mari dtg ganu hohoho

Murni Delights said...

sedapnyer kak risa..meh skit..ye ke roti canai sampai 80 sen..mahal nyer..he..he

yanamib said...

wahh akak buat kuih pejam mata..dasatttt..eh akak je lah berniaga kuih nnt sy jd customer akak =P

eira said...

ala..bese la dunia y smkin maju ni..teknolugi nano la ktakan,,mkin mengecil sume..haha

jom wt sndri kuih-muih..kasi wt y besar2 g2..cewahh..

mas saari said...

semua dah semakin mahal sekarang!

dah lama tak makan roti canai...huhuhuhu

aizamia3 said...

tu ok lagi dapat 3 singgit.. kat cafe off ni sekeping dah jatuh 50 sen.. besarnya sama macam jual 3 singgit.. paling murah pun 40 sen sekeping..

ai selalu cakap tuan punya kuih ni nak cepat pergi haji sebab dia jual mahal walau hakikatnya kuih dia kecik..

Ibu Darwisy said...

buah melaka..udah teringin sudah mari ni..hehehhe

zuwaidah said...

elo sis, asyik tunjuk makan je nih....den dah ler puasa nih...larikkkkkkkkkkk

ashra said...

haha.k.risa,btul2.kuih makin mgecik.

kalu k.risa g nyonya colors,mmg lg melampau.kuih kecik,harga rm3 seketul.gile gapo!

mr.curly said...

a'ah tul tu..makin lamo makin kocik..tp kdg2 tu makin kocik makin mahal..aduhhh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat