Saturday, May 21, 2011

Tanah Runtuh Rumah Anak2 Yatim-Doa anda diperlukan:(

Selamat Malam Semuaaaaaaaaaaaaaa

Tadi tengok Buletin Utama pasal tanah runtuh ni...dah 5 anak2 kecil ni tekorban:(
Korang semuaaaaaaaaaaaaaaaaa marilah sama2 kite berdoa.."YAALLAH YARAHMAN YARAHIMMMM HAMBA MU MEMOHON PERLINDUNGAN KEPADA SEMUA ANAK2YATIM DIMADRASAH AL-TAKWA FELCRA....SEMOGA KAU LINDUNGI ANAK2 YANG KECIL DAN TAK TERDAYA ITU...SESUNGGUHNYA HANYA KAU MAHA MENGETAHUI APA2 YANG TIDAK KAMI KETAHUI...AMINNN

Kredit pada blog neh  sini


Tanah Runtuh Hulu Langat: Mengorbankan Tiga Kanak-Kanak @Rumah Anak Yatim Hidayah, Madrasah Al-Takwa FELCRA




credit (gambar): The star

credit (gambar): Berita Harian

Mengikut The Star, sehingga pukul 6.20 petang, 3 orang kanak-kanak terkorban akibat kejadian tanah runtuh yang melanda Rumah Anak Yatim Hidayah, Madrasah Al-Takwa, Hulu Langat. 2 kejadian tanah runtuh berlaku pada pukul 2.30 petang hari ini, Sabtu (21 Mei 2011).

Pasukan penyelamat berjaya mengeluarkan 6 kanak-kanak lain dan lebih daripada 15 orang lain masih terperangkap dalam runtuhan.

Sama-samalah kita berdoa agar mangsa yang masih terperangkap di dalam runtuhan tanah di Rumah Anak Yatim Hidayah, Madrasah Al-Takwa, Hulu Langat selamat.

~~adiozzzzzzzzzz~~ **terus hilang mood nak makan:(

16 org mintak aku reply komen;P:

Puteri Kasih said...

sedih bila tgk berita tadi...hukhukhuk

syrupmasin said...

kesian gile dekat budak-budak tuh kan..moge selamat..ameen :)

risa said...

putri..alahaiii takleh nak cakap ape:(

syrup...aminnnnnnnnnn

ayu said...

sedih tgk berita tadi...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

sedih saya kak bile baru dapt tau pasal berita ni.. malaysia sellau alam tragedi cam ni kan.. kita yang hidup ni hanya dapat sedekahkan al fatihah :(

alexa yussida said...

ya Allah..kesiannye dorg...

minta2 smuanya dalam lindungan Ilahi

mas saari said...

sedih!!
semoga mereka semua selamat dan dilindungi olehNYA..

Lulu caldina said...

my kakak, tgk berita kat tv mcm nak menitis airmata.. nasib baik tahan...huhu

Aziah said...

sedihkan... tapi nak buat camner

♥Mrs.Eady♥ said...

al-fatihah...

fazilzura said...

TAKZIAH .. huhuhu mmg sedih tau , zr dok cheras, dh dekat dh .. cume huby xkasi g tgk , kang takut lain yg jadi psl ramai jgk yg meninggal ..

PinKy MoMMa said...

kakakkkkk sayang ku lolly..
baru ari ni kembali mengonlinekan diri ;)
muahhhh skali..

sedih kan kak dgr berita ni..
sama2 kita amik iktibar dari kejadian ni..

al-fatihah..

ashra said...

sedih...
al fatihah...

etiey.com© said...

moga roh mereka ditempatkan dalam kalangan org beriman. amin

zuwaidah said...

moga2 mereka yg terkorban ditempatkan berserta org2 yg beriman. alfatihah..amin

aleen aiden said...

sedih bila tengok budak2 yg selamat tu menangis sbb pemergian kawan2 dia.bila hulur mikrofon die diam je,menangis.hu3,tersentuh dbuatnye.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat