Saturday, May 21, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

Salam semuaaaaaaaaaaaa

Lambat suda nak join segmen abang yg mengaku terror neh..ekekeke


sila klik banner kalo korang nak join ye...nanti naik basikal tu pi sinunnnn
 
SOALAN

1. Dimana anda dilahirkan? 
 
Kampung Seri Cheeding, Banting, Selangor Darul Ehsan

2. Dimana anda dibesarkan? 
 
Tempat yg sama diatas:)

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
 
Mestilah negeri saye negeri SELANGOR

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
 
Nak cerita ape eh, negeri selangor oklah sebab banyak gak tempat menarik terutamanya tempat aku ni dekat ngan PutraJaya kan...makanan kat sini sedap2..kg kat sini semuanya aman dan damai...So, far pendidikan kat sini pon the best kot...hahahaha Tak pandai nak describe macam mana Selangor ni..Sebab aku rasa aku bertuah le lahir kat Selangor..hehehe


~~adiozzzzzzzzzzzzzz~~

4 org mintak aku reply komen;P:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hai orang selangor.. saya orang melaka... hahaha

waN Mohd Salim said...

asik makan je mama aku ni .. maaf le mama bukan anakanda x masokkan mama dalam bloglist tapi terlupa ler .. hehehe peace .. kelmarin blog kene jahannam member huhuu

sayang mama

sayang makcik eeeeeeeerkkkkkkkkk

Cute MuM said...

salam kenal..
Cute Mum dari Kajang..
Jemputlah singgah blog Cute Mum..

http://mamiuyun.blogspot.com

:)

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan.. Shera singgah blog ni tau..
Shera dari blogger Johor..
^_^ Yeayy!!

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat