Thursday, May 12, 2011

Nak Tunggu HANTU!!!!!!


Salam korangggggggggggggg

Nak tengok hantu tak????? aku tak sabo nak tengok hantu malam neh..ekekeke


 pelakon2 ni memang mantap!!!!




episod 10 minggu lepas Kalam berjaya keluarkan bisa dalam badan zahid...wahhhh aku suke betul tengok ustaz2 lawan hantu neh...tak sabor nak tengok malam ni punya episode..

kredit sinopsis dari sini
Drama ini menampilkan banyak adegan suspens dan permainan emosi. Mantera Anjasmoro mengisahkan tentang seorang isteri yang menggunakan ilmu pengasih rebusan air seluar suami. Adi Putra sebagai Zahid dan Eja sebagai Sabrina, isteri kepada Zahid. Mereka merupakan pasangan suami isteri yang berjaya dalam karier masing-masing.

Malangnya selepas beberapa tahun berkahwin, mereka masih belum dikurniakan anak dan hubungan menjadi dingin sehingga Sabrina tidak sedar suaminya menjalinkan hubungan dengan rakan sekerja Sabrina iaitu Suria (Fouziah Gous).

Pada suatu hari, Sabrina didatangi oleh wanita bernama Ramona (Raja Norbaizura) dan dia sering terpukau dengan wanita itu yang kononnya pemilik salun kecantikan.

Menurut Aidilfitri Mohamad Yunos (Pengarah), drama ini adalah metafora amalan ilmu Jawa kawi apabila seseorang itu terdesak kerana ia menceritakan tentang wanita yang menggunakan ‘pendamping’ untuk mengekalkan kecantikan dan menakluki suaminya. Si isteri sanggup merebus seluar pendek suaminya dan kemudian air rebusan itu dipuja sebelum diberikan kepada suami untuk diminum.

Nama Mantera Anjasmoro itu diambil sempena nama Ratu Anjasmoro berasal dari Keraton yang mengamalkan ilmu jahat menggunakan serapah dan makhluk halus. Drama 13 episod ini akan disiarkan mulai 3 Mac 2011, setiap Khamis jam 9.30 malam di tv3.

**aku nak tutup pc lah...banyak beno spam masuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! plak tu kat sini hujan...alhamdulillah

~~adiozzzzzzzzzzzzzzz~~

4 org mintak aku reply komen;P:

Lulu caldina said...

hantu melayu ni tak berapa seram lah kak...

NoRa DaDiLLa said...

akak..saye pun setiap ari khamis tertunggu-tunggu cite nie.. hehe.. best..

oshin-jamel said...

besh!!besh!!besh!!!!!

zuwaidah said...

sini pun dah hujan lebat....sejuk. syukur sangat
citer antu ler best lulu, kan risa kan

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat