Friday, February 25, 2011

~~When somebody needs ur shoulder to cry on~~

salam jumaat kawan2 semua

entri kali ni agak sedih sebab aku pon dalam mud yg tak bape nak ceria...buat pe nak hipokrit kan..
bila seseorg mengadu dengan anda siap mengeluarkan air mata... ape anda boleh buat eh?
betul2 tak boleh nak kata ape..siap ngan aku sekali kuar air mata...entah lah perempuan ni memang selalu emo kan...tp aduan yg aku dapat ni sedikit sebanyak membuat hatiku tersentuh...yelah kalau ianya melibatkan org2 yg kite sayang org yg kite puja sape yg tak terasa kan...

memang aku akui dia tu bukanlah sebangsa dan seagama dengan ku...tapi in terms of human being aku rasa aku patut beri pinjam bahu aku yg empuk ni kan...shes like my mom! but still working at her age!! kalau aku memang dah dok umah tunggu duit dari akaun bank je...emmmm so, sad bila dia kata dia kerja untuk menampung hidup org lain...alahai...pepagi dah buat ku nangis...sebenarnya ape menda yg kite buat bukan mengharapkan balasan kan...cukuplah sekadar menjaga hati dan perasaan kite...at least ucaplah terima kasih..appreciate ape kerja kite dengan seikhlas senyuman..dakap lah kite dengan pelukan yg hangat...susah sangat ke nak buat semua tu....dis all about MAN!!!

sambung lain kali lah...sakit kepala bila mud in sedih2 neh....

1 org mintak aku reply komen;P:

Christina Arissa said...

uuu aci estate ke kak? alahai siann

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat