Tuesday, February 22, 2011

Entri Khas Untuk Kupu2 Chomel ~~Yuyu Zulaikha~~

 korang kenal tak budak comel dalam gambar neh....oppssss lupa nak bagi salam...ekekeke

Assalamualaikum wbt...


hehehe korang semua....aku nak bodek dak yuyu neh...ellehhhhh tak main le bodek2 kannnn
tapi kannnn aku tetap nak buat entri khas untuk kupu2 chomel neh...entah kenapa aku jadi seronok nak baca setiap yg dicoretkan budak kecik neh...oppsss kecik ke dik nonnn...hahahhaha

ape yg aku suke??? sebabnya aku rasa dia menghargai semua komen pembaca2 blog dia..aku tengok bila aku post sumtin mesti ada reply...padahal aku sendiri yg tak seglemer dia pon aku kengkadang ter missed nak reply comment pembaca...jahat kan??? so, aku respect le dak cenonit ni yg memang akan cuba membalas semua komen2 ataupon macam yg dia tulis tu 100 org kiss yuyu...comel je ayat dia kan kan kan

itu jelah yg aku nak tulis...kang ada org kata aku membodek plak...padahal aku seyes suka budak comel2 neh...hehehe semoga dak yuyu teruskan kecomelan dia eh:)


 

5 org mintak aku reply komen;P:

Lady of Leisure said...

hehe comel2... lately ni rajin akak masuk contest, goodluck ye.. hehe

Farra Dhelina said...

yuyu ni tak silap student kan? klu sy jd yuyu pun, klu ada komen 100, nak jugak sy reply..tp apakan daya...hehehe..baru nak reply, ade je yg dtg..mama nak susu la..yang,jom tido yang...haihhhh ekekekek

risa said...

lady cayang..bukan contest ni dear...saje buat entri dak comel tu

farra: ha'ah student neh..tulah, cam farra pon ramai nye datang komen..suke akak nengok:)

Yuyu Zulaikha said...

wuuuuuuuT_t baru dapat komen.. topup broadband tadi :(

mekasih akak... kena promote ni ^^

risa said...

hehehehe...yeahhhhhhhhh melompat dengan tinggi...dak yuyu komen blog akak..weeeeeeeee

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat