Sunday, February 20, 2011

lunch?? dinner?? :P

salam satu Malaysia..hehehe

oleh kerana hari ni hari ahad so, bermalasan2 le gamaknya mama 4 org anak neh..
maklum le cuaca pun tak bape nak panas..matahari pon malu2 meow nak kuar...so, sangat syiok le melepakkan diri atas tilam empuk aku tu kannn...

prang prung prang prung kat dapor le bebudak tu ngan ayah mereka..ish ish ish kesian korang ye..hahaha
so, bangun je dari katil aku kebulur sudaaaaaa....ehem2 somi aku goreng pisang..tp dah tengahri kan malas le aku nak jamah...aku buat le menda neh....jeng jeng jeng...sodap wooooo

~
~
~
~
~
~
~
hehehehe...megi laksa neh..macam2 adooooo...slurrrrppppppp

so, agak lewat le aku masak petang ni ye...aku masak start kol 5.30pm...hehehe requested by anak daro kedua..dia nak sambal belacan kuini dan kuah asam ikan...so, aku masak ler..simple banget dehhhh....adohai...masa entri ni dikarang dan ditulis masih belum makan ni..sobab eh, anakdaro yg tocik tu ngan abg dan ayah mereka berada ditaman permainan...so, aku update blog dengan perut nyanyi lagu justin bieber...wakakakakka...korang dah mam ke?

 tumis sayur dengan kerang...wo hoooooo ai like kerangggg

 ikan pindang....slurrpppp kuah dia sedap..heheh paling simple neh

sambal kuini lah kannn...ampunnnn tuan kuini saye buat sambal eh..kata nye kalau buat sambal nanti pokok tu buahnye banyak busuk..eh??

selamat menjamu selera ye kawan2 semua...sorilah gambo makai hp je...takde dekorasi cantik ye..den tak ghoti le aihhhh:)




3 org mintak aku reply komen;P:

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

terliur seh kuini.... :)

ashra said...

wah..sgt menyelerakan.nasib baik rumah kita jauhkan.kalu sebelah2..da mintak tapau da dari k.risa..hehe

risa said...

tulah azie...akak ni kalau sambal belacan mesti letak buah..tak kire lah tomato ke nenas ke or pelam...hehehe tapi betik takde lah cuba.,..ekekeke

ash laling...bestkan kalau dok umah dekat2..ada jiran pon sombong..camno?

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat