Friday, February 18, 2011

~~beauty nap~~silent mode activated:P

korang buat ape tengahari ni eh...hahahahaha
selepas membedal kehepsi dua pcs and bebola ikan tu aku buat menda ni kejap
opppssss sila diam...silent mode pleaseeee
ai nak buat ala2 ratu neh..korang jgn jeles tau
disebab kan bos aku oustation...so, inilah keja aku
bukan buat jahat pon kannnn...biasalah semua org pon sama ye dakk

eh korang nak tau opis aku ni rehat satu jam jerkkk...korang lain le rehat dari 11.45 sampai 2.30 or 2.45 kan kan kan...uhuk uhukkkkk ..sian ai..dapat melelapkan diri seminit dua atas meja pon dah bersyukur dahhh ekekeke...so, korang nengok le bukti2 kukuh dimana ai berada pada waktu ini kan kan kan

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

anak sapelah ni ye....kesian sungguh dah kana tangkap kat cctv...hahahaha


padahal korang nak tau minah ni tak siap buat keja lagi okehhh...ada lagi bukti2 nye neh...korang nak tengok takkk...meh kite curi lagi satu gambo...hahahaha mampuih le kalau company tau neh....ish ish ish
ampunnnnnn saye buat keja okehhh...keja tu je yg dengki..tak siap2 jugak dari semalam..bertimbun2 macam timbunan sampah kat belakang opis saye...eh, belakang opis saye opis bos kecik daaaaaa...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
bahan bukti seterusnye
tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
uihhhhh...pemaleh betul budak neh...ape yg melambak2 atas meja tuh...uihhhh silap2 ado tikuih neh...ekekekeke



5 org mintak aku reply komen;P:

MamaJue & PapaMimi Story said...

lena lena.. hahhaha.. jue rehat 2 jam pun duk kat ofis jer.. malas nak keluar.. panas... so duk bagi sejuk jer badan ni kat dlm opis.. hahahah

Christina Arissa said...

kite pon rehat sejam jer. tak aci cibon tul kan.. mujur sabtu tak keje..
aiseh syok aih boleh tido gitu kak. den tak boleh seh.. sure poning pastuh

risa said...

kan jue kannn...dok dalam opis lagi bahagia..hahaha sabo jelah

ariss...ish ish ish meh kite report ngan jabatn buruh nak...ekekeke tak aci tau bagi sejam je..padahal rehat yg tak masuk book tu berejam2..erkssss

norsha said...

sha pon rehat sejam jer...tdo jugak lama ooo sbb ku P so tak yah ler semayang ekekekkeek

mazz said...

alaaahai siannya tengok risa...
dapat lolap sekojap pun jadilah kan...
akak balik rumah,ingat nak lah tido jap tapi
tak boleh...sempatlah mengemas jap.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat