Thursday, February 10, 2011

~~Pacifier aka puting molot~~

Assalamualaikummmm...

korang mesti tau pasal pacifier kan kan kan kan...alalala yg comel mongel dak2 kecik makai tu.. ada pra and kotra kan bebudak yg makai menda neh..so, far anak2 aku semua tak memoting..entah lah ye..memang tak diajor dari baby kot..dan sepanjang masa dok nenen je kan kan kan...adalah cuba2 gak bagi makai poting..tapi sekejap je peh tu takmo dah...

semalam masa tengah kemas2 menan dak mia..aku jumpa lah puting2 dia masa baby tu..hai biasalah ibu2 ni kan..beli bukan main sekali tak dipakai pon..semua tu untuk persediaan je...dah katanya anak semua tak sama..manalah nak tau dak mia pon tak menyukai puting ghopenye..tengok sekarang kat pasaraya macam2 ghope puting ni punya design...alolololo cute miut aihhhh..geram pulak aku nengok..kalau saj2 beli suh dak mia makai agak2 dia nak tak??? ekekekeke


meh kite nengok pacifier yg comel2 nehhh


yang ni sangat cool okehhhh diamond lagikk..adoiiii tak mampu den..nengok ajelah kannnnn (ihsan pakcik google)

yang ni scary nye...adoi doi doiii takmo lerrrr (ihsan pakcik google)

erkkssss vampire stailo...hahahaha yg ni pon takmo ahhh (ihsan pakcik google)

yang ni comel kan kan kan (ihsan pakcik google)
dah nengok semua yg comel2 dan murah dan mahal kan...cuba bayangkan kalau anak aku plak makai nye..hehehe dia pon teringin gak tau...masa jumpa puting tu aku pon ape lagi basuh dengan air suam..peh tu sumbat le dalam molot mia...ehhhh dia nak lah ekekekeke meh nengok meh

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaaaaa



dan lagikkkkkkk
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


takmo lah makai puting ye mia..tak cumel lah hehehe...cepat2 buang...


4 org mintak aku reply komen;P:

Christina Arissa said...

hahahahaha... kelako giler okeh.
alalala mia. dah besau2 baru nak poting tak mau ah.. tak vouge

Qastalani® said...

ank saya nasib baik umur umur 1thn ++ dah bg berenti puting. ms nak start berenti tuh, punya payah!

Join giveaway mudah!

suealeen said...

teringat budak yang tertelan pacifier tu...

shilafaizz said...

anak sy memoteng!hukhuk
tapi time nak tido jer dah lena pandai lak die luak sendiri...tak de la 24jam poting...

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat