Friday, February 18, 2011

Nak ke idak?? nak ke idak??? fenin lah feninnnn

sedang memikior le neh...ting ting tinggg
pikir le pikir...adohaiiii zaman dah berubah org dah maju
maju ke???? negara memang maju..tapi rakyatnye maju ke idak?? hehehe




smart tak ekon neh...jenama LG neh..emmmmm cool eh (ehsan pakcik goog)


contohnye aku ni kannnnn...rata2 rumah dah makai ekon
aku?? idak laieee...mampu?? entah?? mampu kott
tapi nape liat bebeno aku nak masang si ekon ni ye??
kenapa eh??? meh pikio le pikio...cepattt

uihhh mak aku yg kat kg pon makai ekon okehhh...katanya kat kg sejuk..tak aihhh jgn nak berangan
sejuk amenda nye kalo dah macam2 barang elektrik diguna..kalau dah semua pokok besau2 dah dicantas??
alahaiii...permintaan my mom kann..ciannn dah berabad hidup nye...ehhhh 57tu kire abad ke?
abad tu 100thn kannnn...hahahahaha sengal punye anak..adoiii

oklah berbalik pada aku lah kannn...agak2 aku nak ke idak makai ekon neh
memandangkan musim panas bakal menghadirkan diri ni...ish ish ish

tp aku rasa kawsan umah aku masih malu2 sejuk gitu...cuma rasa macam ketinggalan zaman plak aku ni...agak2 korang lah kannn...berbaloi ke idak nak masang ekon ni ye?? sama kes masa aku memula nak masang cik astro tu ler...berbuih2 muntah darah org dok pujuk aku makai astro...hahahahahaha
apelah aku neh...ni kire membebel ke eh??


6 org mintak aku reply komen;P:

ejan sara said...

klau mampu pasang jerla..gune tuk tido mlm jer...rasenye bil elektrik 100++ la jugak klau ade ekon ni..

Bonda Mawar said...

setuju ckp ejan tu..
if mampu,pasang saja..
daku dulu pn tdo xde ekon,now ada ekon,buruknya adalah bdn sakit2 jek..cis!

Siti Munirah said...

leh je kak nak pkai..skrg pnas sgt...tak tahan..

risa said...

ejan laling..mampu eh..itu bab duit memang le sayang..tp bab2 kesihatan dan kemanjaan anak2 tu camne eh..ekekeke

kristy..ni nak mikio long term bona nye..ish ish banyak bona alasan yo..hahahha

ashra said...

sgt baloi..sokong!.he.dan akan sgt manja dgn ekon..syiok.

k.risa,barangan LG mmg best.saya suka design die..

:: noremy bte rahmat :: said...

kalo mampu,pasang je la kak..
kat kampung mak & ayah pun pasang..bil elektrik tak mahal sgtla..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat