Saturday, February 19, 2011

~~Dapat Penghargaan wooooo~~~ kembang hidung eh

wohoooooo...dapat prhargaan dari dak niq eh...hamboi2 ini budak ada scandal ngan budak kupu2 comel tu...aku baru je follow bebudak dua org neh..siap dah ada dalam bloglist aku okehhh....wow weeee aku suka bebudak muda...macam2 derang ni lah kannnn...memang hilang tension kalo bukak blog meka tau...oit oittt...tak men bodek2 okeh...aku buat blog pon takde org ajau...ish ish ish sian aku kannnnn:)

pada korang berdua cik kupu2 dan niq..thanks coz gimme some inspiration...tengah pikio neh...bila lah en.ben ngan dak kupu2 nak jadi follower aku eh...emmmm sudikah mereka?? huhuhu

 dak niq oii..akak copy paste eh..ko tak marah kan..hehehe

Sekalung Penghargaan

disini..sy sebagai admin di [ ! d a r x z o n e ! ] mengucapkan ingin merakamkan (eh..cam lam filem jer.) sekalung penghargaan...xmo kalung pon xpe..kita ambik tong..besar sket..hahaha..and tahniah kepada puan hasrisa kerana tlah mnjadi follower niq yg ker 300...huhu..bnyak tuh 300 kan??kan??...

 tahniah ye kak...huhuh..nk ajak candlelight dinner xleh..kang kene kejar ngn parang dek suami...hahaha...(gurau je na)..:p (eh, boleh pe..kang akak bawa le anak daro akak....hehehe)
klu sudi....jengok2 la blog yg x seberapa nih...xleh lawan blog kak...:) (ape yg ko nak lawan dear?? anak? hehehe)

jom kita lawat blog dia..huhu...mantap woo blog dia..kira otai gak la.. (otai ke potai??? ekekeke)
 

1 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

wah dh aktif berblog ye kak, taniahh! keep it up tau :)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat