Wednesday, February 16, 2011

SEGMEN : SAYA PUNYAI 500 - 1000 FOLLOWER

Assalamualaikummm...

dah macam tak sah plak kalau tak jenguk ini blog...hehehe
macam2 benda baru abang ben buat...tak tau plak kategori abang ke adik neh...dah semua manggei abang.. aku follow je lah...dan aku makin berminat plak dengan blog walaupon masa aku takdelah banyak mana..tapi kalau nak relax kan pale otak ni..rasa memang sesuai pi blogwalking kan...derang ni semua tak kedekut ilmu lah...sukeee  oppppsss ni kategori suai kenal eh...ekekeke

ok2,,sape2 nak join sila2 lah rajin2 klik kat sini eh

P/S: abang ben..thanks for all ur tips ye..saye budak baru belajar:)






4 org mintak aku reply komen;P:

Lady of Leisure said...

syok tengok kak risa dah makin aktif berbelog skrg ni

risa said...

hai lady..tengah hangat2 ni dear...esok2 kalau dah suam2 taj tau le kan..hehehe

anizsDANbintang... said...

keep blogging sis =)

Sembang Kemas said...

bW!datang dari blog bro ben!
visit me back ok!
http://sembangkemass.blogspot.com/

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat