Sunday, February 13, 2011

~~Rambut sudah pendek!!!~~

Assalamualaikummmm...

lately sangat sibuk ye kawan2 semua...gara2 KPIs all staff dan executive...wow weeeee..semua pon main auto publish kannn...dah le tu dua tiga hari ni aku sakit kepala..semalam decide nak potong rambut sehabis pendek lahhh...aku mintak tambahan ubat kelumumur dan vitamin...amoi tu siap cuci dan buat urutan dengan vitamin semua...bayor le 30hengget ye..berbaloi le sebab lepas tu kepala ku pon lega...semalam gak somi aku belikan syambu aromatherapy...rasa diawang awangan je le kepala aku ni...syiok jugak le makai syampu tu..hilag sakit kepala semua:)

korang nak tengok ke rambut aku yg baru...hahahahha aku nak gelak dulu..sebab lepas potong dak mia terus tak nak dengan aku..haisshhhhhh dia tak pernah nampak mamanye rambut pendek..ekekekeke lawak betul dak mia nehhhhhhhhh aku sarung balik tudung baru dia nak balik ngan aku..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
silalah abaikan minah tembam ni ye...ekekekeke

wakakakaka...teserlah kegebuan aku kannn


4 org mintak aku reply komen;P:

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

kakak risa... sangat cumelll ... u rock la kak...
har3... patot dak mia tak moh... abah sape la ni katenye gak nye... :P teheee

azi penah berambut gini 2tahun lepas (sejibik), en.somi kate ni pakwe ai... teheee

Farra Dhelina said...

wah pendekkk heee senang kan bila bertudung ni sesuai berambut pendek

Christina Arissa said...

yang den tak pueh ati tu kan.. cemata itam wajib ada.. wekkk

risa said...

azie..kesian dak mia hampir dua jam nak mengenali mama dia..kompius sudaaaaaaaaaaaa...wakakaka

farra..betul2..tak sangka syiok upenye rambut pendek neh..kann mandi pepagi pun sennag kering..ahaksss

ariss...wek wekkkk dah mata aku tak cantik macam mata ko lah sis..terpaksa lah sorok kannn

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat