Saturday, February 5, 2011

~jenjalan ke PSN~ dino alive

salam semua..

tak tau ni entri basi yg keberapa dah..main auto publish aje lahhh
thanks pada sesiapa yg masih sudi menjenguk blog aku neh...counter pengunjung pon dah jadi ciput gara2 aku padam counter lama..cettttt ape daaaaa hahahahaha

eh eh ..aku nak citer pasal pi Pusat Sains Negara..aku bawa anak2 masa weekend last week..
seronok rupenye PSN ni ye...macam2 adooooo
dah lama anak2 aku mengajak..cuma aku rasa malas bila dengor KL??? jammed..jalan sehala..wah macam2 aku pikir

sekali aku dah tau lalu putrajaya tak jammed langsung...eh bukan aku le..somi aku..ekekeke
syiok je jenjalan ketempat tu..takdelah jammed pon...sampai sana tak ramai lah pulak org..
maybe hari ahad memasing dok rumah sebab senin sekolah kan...tp aku bawak jugaklah bebudak sebab dah beriya2 derang nak menengok...

entrance fee takdelah mahal...ikut package dua dewasa dua kanak2 baru 25hengget...heheheh
so, aku terlebih dua org kanak2 kan..bayo le 5hengget..opsss mia takde lah kena bayo ye FOC jerkkk...layan gambo le



kat entrance ada aquarium ikan yg boleh bersihkan u all punya skin..ekekekek
itu bukan tangan ai..itu tangan anak dara..heheheh



ni pun aquarium..kite dikelilingin ikan neh..kalau pecah..abislahh


macam2 ikan adoooo


uihhhhh dak mia melalak2 nangis sudaaaaaaaaaaaa


kite menguji berat dan air dalam badan...wahhhh cik somi punya berat mak aihhhh


ni berat anak dara yg sulong neh...ekekkeke


berat mia neh..see...dah berat jugak dia tau...


anak bujang aku neh...dah berat 35kgs ye,....patut le semangattt



ni anak daro no 2 neh...uihhhh 62kgs okehhh


ellehhhhhhhhh tak takot ponnnnn


sama tak muka kami..ekekekeke


tengok dak mia neh...tengah mengkaji egypt


takut sudaaaaaaaaaaaaa


menda ni lah yg buat mia terjerit melalak2


dia ni memang lahhh tak takut langsung


tengok tu..takmo turun suda...takut


seronok dia main sorang2 dalam playhouse for budak kecik neh



cakkkkkk


dinner kami malam tu....kerabu perut:)


ayam tiga rasa



ikan siakam steam halia



aoe ntah neh..lupa sudaaaaaaaaaaaa


ada incident kecil berlaku dalam psn neh...nanti aku citer kat next entri ye:)

1 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

wah jln2..best...

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat