Tuesday, February 22, 2011

~Siapakah dia dimataku~ part one:)

ok...akan bermula road tour berkenaan org2 yg part of my life

mula2 sekali aku nak ceritakan pasal somi aku ye :P Nama dalam ic dia MUHD HASRAM
umur dia masuk 42 tahun ni..ish ish ish dah tua lah abang neh..hehehe


sapekah dia??? dia seorg yg sangat sederhana...
lahir dalam keluarga yg tidak berayah seawal usianya 15thn
ayahanda tercinta meninggal dalam usia 40an...emmm muda sangat kan
somi aku ni background dia chinese school...so, be careful ya! di sangat bagus spikang hokkien/mandarin
anak kedua dalam 7 adik beradik
lahir di bandar dan akhirnya tinggal dikampung sebab kematian ayahanda

itu background dia lah kan...emmmmm kalo pasal diri dia yg sebenarlah ye...ini pandangan aku yg dah 16thn hidup ngan dia tau.... aku rasa dia lelaki yg sukar dicari diluar sana
dia sangat family man....dia sangat penyabar salah satu sikap yg sedang aku belajar dan belajar
tapi kannnn...dia ni very typical malay lah...eh jawa lahhhh hahahaha
dia ni takde sense of humor tau...manjang seyes je aihhhhh susah nak buat dia senyum:)
paling aku suke tentang somi aku ni...veri the senang le menjaga dia sebab dia dah awal2 hidup berdikari kannnn....cuma kan kan kan kan aku teringin nak dia little bit romantik...tp kannnn alahaii alahaiiii
takde maknanyalah ye....berangan2 je lah Risa oiiiii....ekekeke

ape2 pon aku harap catatan aku ni boleh jadikan kenangan le untuk famili aku...sebab aku ni bukan jenis pandai menunjukkan ekspresi yang mengatakan aku sayang kan dia...cukup lah luahan aku didalam blog ni...aku berdoa semoga ALLAH memanjangkan jodoh kami hingga akhir hayat ye..insyaallahhhh

P/S: Nota ini takde kena mengena dengan kegedikkan ke kegatalan or sebagainya he...ini entri khas luahan untuk somi ku..hehehe


5 org mintak aku reply komen;P:

the3imans said...

semoga berkekalan yea...:)

ummi said...

haaa... tau.... nak ajak gi jenjalan ek? hehee serkap jarang je ni

risa said...

thanks ye ejan:)
ummi: takdak pasal jenjalan aihhh...jenjalan ni anytime..ni nak mengabadikan ape2 pasal saye dan famili di blog je:)

Christina Arissa said...

abang hasram.. ilebiu boleh? hahahaha saja cari naas ngan kak risa la kan.. Kak, somi akak ni kan, sejibik cam boss saya tau kalau pasal kekeluargaan.. Sgt caring, sayang anak2, eh ada yang tak sama, boss den kalau cakap ngan bini macam amerika cakap ngan iraq. hahahaha

risa said...

ekekekek...alalalalala ariss..boleh je nak lebiu..tak semestinye kekasih kan...anggap je as ur brother lah...kuharap begitulah hendaknye dear:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat