Saturday, February 26, 2011

~model cilik kami~

salam hujung minggu:)

dak mia sekarang sangat2 pandai kalau suruh posing ye...ish ish ish macam2 pos dia nak buat..siap suruh mamanye plak amik macam tu amik macam neh...kannnn jadi model muslimah boleh lah ye dear:)

meh le kite cuci mato menengok gaya2 terkini dak mia ni buat ye...hehehe tapi yg aku tak tahan tu setiap kali gaya tu mesti ada "peace" yg tak pernah menjadik sebab nak buat dua mesti jadi tiga...ekekeke dan lagi satu muncung mesti ada kan kan kan

semalam dak mia asik2 sneeze je...takut jugak kalo dia selsema..so, aku pakaikan dia baju panjang2 kalau nak tidur neh...sejuk ke hape ke..tak pon menjangkit ngan budak yg dok sama ngan BS dia tu...emmmm










7 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

muncung yg tak tahan tuu..heheh

ashra said...

kiut miut la...hehe

mazz said...

amboi-amboi dak mia....dah boleh jadi model!
cantiknya dia bertudung.

nuyue said...

pheewit...
comel& ciutnyer menantu i

ejan sara said...

besar dah dak mia ni...dh mcm anak dara...muncung seksi...:)

DeLLa said...

dak aisyah tak suka posing..kemain jenuh nk snap gambo dia

risa said...

farra: kenapa muncung kena ada eh? ish ish ish
ash: cam alesya chomel kan kan kan
kak mazz: bila nak bawa mia jumpa sara???
nuyue: hehehe kenalah comel dan cute baru boleh berpasangan dengan sijejaka tampan darwisy:P
ejan: anak dara dah pon ni tau..pandai dah uruskan diri sendiri..heheheh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat