Monday, February 14, 2011

~bday gift dari adik2 sayang~ supriseeeeeeeee!!!!!

Assalamualaikummm...
hari jumaat tu balik dari keja mak aku cakap "ape aje lah yg dibeli kat online tu???" tiap2 minggu ada posmen datang umah...hehehehe aku cakap..biasalah mak..barang2 dak mia je yg banyak..ekekeke

sekali aku nengok ada dua parcels...yg satu tu aku tau le memang aku ada order barang..sekali aku nengok ada satu parcel lagik...lain macam je ai nengok parcel lagi satu tu macam pernah ku lihat...dari unit siasatan jenayah...jeng jeng jenggg

inilah parcel yang menjadi tanda tanya tu...dari dak azie..setahu aku takde lak order tudung..adoiiii

dalam nye ada dua lagi bungkusan hehehe first dari dak ariss aka christina arissa

dan bungkusan yg kedua plak dari dak azie aka puan aziana


 agak2nye..ape isi dua2 bungkusan tu ye...jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaaaaaaaaaaaaaaa...aku dapat tudung le...chantekkkkkk 
terima kasih ye adik2 ku yg sangat gojes...cayang korang berdua....mmuuaaaahhhhhhhh


1 org mintak aku reply komen;P:

Christina Arissa said...

uhuksss.. ayark tersedak..
hehehe... surpriseeeeee!!!! harap2 akak sukalah yer.. itu jer yang termampu diberi.

psttt: ingat semalam nak banje ABC sodap kat morib, tak dak rezeki plak aishhhh. Takpo nanti i banje kambeng akikah junior hahaha

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat