Thursday, February 17, 2011

~~Membebel Part 1~~

Assalamualaikummmmm....

hahahaha..kelakar tak tajuk entri aku neh...ish ish ish pepagi ni rasa nak membebel lah pulak
padahal aku ni sangat anti org membebel...tapi bebelan aku ni lebih kepada dalam hati ler..mana lagi tempat nak luah kalau bukan dalam blog???

kalau ada yg perasan aku dah mula aktif neh..entah le rasa tenang je kalau dok lepak kat blog2..emmm maybe dunia baru aku ni lagi bagus kot dari dok berinteraksi dengan org yg last2 nye makan diri sendiri..ini semua pasal diri aku lah..aku tak salahkan org lain pon..betul neh seyessss..aku mengaku aku ni susah sikit nak dapat kawan baik...buat masa sekarang ni ada lah sorang tu kawan baik aku..(nak wek wekk kat dia tu) boleh kata semua pasal aku dia tau okehhh...aku pon rasa senang nak meluahkan pada dia..tak tau le dia sebenarnya suke ke idak kannn...mmuuaahhhhh nasib ko le dik...aku tak pedulik le..aku nak ngadu ngan ko jugak kannnn...hua hua hua

eh...yang sebanrnya aku nak bebel pasal menda lain ler...ni pasal anak bujang aku..hehehe jeng jeng jeng

mukaddimah ye: dipagi yg tenang dan damai...dalam keta yg ber ekon..dalam gelap2 subuh kannn...aku pasang le selawat dan salam dari hp...maklum le keta aku canggih benor..mana nak ada radio kannn...hahahaha sian aku:P

ok...yg sekecik tengah sedap peluk teddy bear dan zzzzzzzzzzzzzz tetiba kannnn anak bujang aku tanya soklan neh:)

putra: mama...kenapa ayah tak bg mama present untuk valentine day????
mama: watttt???? valentine day?? ape putra tau pasal valentine day plak? (eh, aku tanya dia balik)

putra: yelah ma...masa valentine tu ada cikgu dapat bunge..katanya pakwe dia kasi sebab valentine day..
mama: hah???? cikgu dapat bunge?? adoiiii ish ish ish bior betul cikgu putra tu??

putra: betul lah ma..cikgu tu senyum2 je..dia kata valentine day tu hari kasih sayang..tp ayah tak kasi mama hadiah pon?? ayah tak sayang mama eh???
mama: ayarkkkk??? ape aku nak jawab hah?? adoiiii... aku cakap le macam ni.."mana ada dalam islam sambut hari kasih sayang ni nak oiii...hari2 pon boleh sayang2 lah..abis..putra tak sayang mama lah..sebab putra tak kasi mama bunge?? putra tak kasi mama hadiah pon??

putra: ellehhh mama bukan makwe putra kenapa nak kasik bunga plak...hehehe (gelak jahat budak neh)
mama: hamboiiii...mana boleh cakap macam tu..pelempang nak?? valentine day tu ada sorang paderi mati ler..nak watpe sambut2...

putra: hah?? paderi tu ape maaa???
mama: uwaaaaaaaaaaaaaa....letih le aku nak jawab adoyai anak oiiii...putra..putra sayang mama tak??
putra: sayang lah maaaa
mama: macam mana mama tau putra sayang mama???
putra: tunggu lah putra besar..nanti mama dok sebelah..putra drive keta besar untuk mama..nanti putra bawa mama jenjalan..mama takyah susah2..kesian mama..hari2 kena hantar putra kan..
mama:emmmm..bukan macam tu nak sayang mama..kalau sayang mama kenalah dengar cakap..jgn melawan..belajar pandai2..dengar cakap cikgu..itu je, mama tak mintak benda lain pun:) aku senyum

putra: ala mama ni, tu semua putra dah buat lah..mana putra ada lawan mama..putrakan selalu dapat no1..putra lawan sikit2 aje..hehehe (gelak jahat lagi neh)
mama: yelah tu kan...melawan le tu kalau pepagi pon malas nak mandi kannn

kemudian kami berdua pon gelak sama2...ekekekeke sampai sekolah salam tangan mama dan pakcik guard sekolah tu...hai lah anak...macam2 lah soklan dia tu...emmmmm



3 org mintak aku reply komen;P:

DeLLa said...

mcm2 kan soalan bebudak..kengkadang mati kutu nk menjawab

the3imans said...

apela cikgu die 2..mengajar budak2 mende bkn2 lak...cikgu die xsensitif langsung la..

Christina Arissa said...

hahahaha puta.. Adeh.. matik den mengenangkan dak ayip yang banyak tanya sedari umur sekarang nih.. aiseh..

err pesal saya rasa nak wek wek gak ek? wek wek gakssss

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat