Saturday, February 26, 2011

~ikan patin masak sambal dan buncis goreng telor~

salam semua

entri pasal masak plak lah ye...kang org kata aku tak masak plak kat umah...ekekeke
ni lauk semalam neh...aku tak pernah masak ikan patin masak sambal ..selalu tempoyak je kannnn....so, hari tu aku goreng ikan tu garing2...peh tu buat sambal and gaul le sekali...sedap jugak lah hehehe dan yang penting tak berbau okehhh:)


 nilah ghope ikan patin yg dah disambalkan...amaran eh..den guna tepon kamera je..tolong jgn nak sok sek sok sek ngata gambo ai tak cantik...uwaaaaa nak beli kamera canggih cam tak berbaloi je..hehehe


 ni plak aku gorengkang sayur untuk dak mia lah...sebab kang pedas2 sakit plak perut dak tomel tu..hehehe yang ni simple aje lah...goreng macam biasa dan pecahkan telor..sedap ni kalau ada bilis lagi best



P/S: weekend ni ai cuti masak le sebab memenuhi jemputan kenduri ye...hehehe makan dan makan yeahhh

5 org mintak aku reply komen;P:

luvmum said...

nampak sedap...terliuar kami kat sini

luvmum said...

nampak sedap...terliuar kami

risa said...

salam luv...masak simple2 je yang
mana de masa nak masak spesel ni..hehehe

Farra Dhelina said...

suka mkn syr..harus ade kan..patin tu..auwwwww suka klu wat msk tempoyak kak..

risa said...

hehehe...tulah farra..akak selalu dah masak tempoyak....saje2 je cuba lain pulak..ok jugak lah dear:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat