Monday, February 21, 2011

~saye sedang makan ceklat snickers yg ke3??? omg!!

hahahahaha saje nak bagi korang jeles kannnn..adehhhh sekali yang ke 3 neh..dah nak makan tengahari sempat mengunyah lagi neh...tak baik betul..hehehe

maybe ini entri terpendek aku ye....hahahahhaa
selalu publish kat fb...ni saje nak publish kat blog
idea tengah mencurah2 ni...tp rasa2 macam nak BW kat semua follower terbaru aku

terima kasih le banyak2 sape yg sudi follow blog buruk aku neh...banyak lagi nak upgrade rasanya
dengan sokongan korang lah aku bersemangat nak berblog
somi pon sampai heran...ape saje lah yg di update tu...ekekeke

nanti2 aku nak stori semua kisah hidup aku yg dolu2...hehehe but not promise la kan....
mana tau umur tak panjang...hehehehe


2 org mintak aku reply komen;P:

ashra said...

uihhh..k.risa.
jgn tatau,snickers ni cekelat feveret saya gak..dan semestinya saya sgt jeles skang ni.hehe

mak encik | SZ said...

pheww...
sukaaaa jugaa snickers1

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat