Monday, February 21, 2011

~malam yg gembira~

salam dimalam hari ye kengkawan:)

petang tadi balik dari kerja macam biasa singgah le umah mak..emak posa...suruh pegi pasar belikan pecal dan tapai...alamakkkkk putri ayu macam aku mana pernah pi pasar...adehhhh
aku bukan ape..malas je sebenanrnye nak menjawab soklan2 emas org kg...yelah nanti mesti kuar pertanyaan macam ni...."ko anak sape eh... macam kenal je anak seri ye? tinggal kat mana? anak dah berapa? ko memang tak dok sini kan...lepas kawin terus tinggalkan kg ye? adoyaiii makcik rimas aihhhh...ekekekeke

okehhh dok punya duduk...aku cakap le ngan mak...jom ah ikut saye balik..kang saye masak...
mak kata...ala ko kan penat takpayah lahhhh...
ellehhh jom lerrr ish ish ish...hahahaha paksaan neh..malas nak pi pasar kannn...

tetiba adik aku plak nak ikut...haaaa ape lagi aku suruh le turun singgah kat pasar..bukan beli ape pon...pecal ngan tapai je...kann kalau mak aku kempunan kang susah plak kann...hehehe

ihsan pakcik goog!! tapi memang macam ni le ghope tapai yg my mom makan

ini pon ihsan pakcik goog!! but so, same lah macam my mom makan...ekekeke

so, aku ni bila balik somi dan anak dara dah masak nasi dan goreng ayam...aku cuma masak le lain2 kan..sebab mak aku punya request aku masak kan lah menda ni




masak sayur tumis air je

ini ikan gelama masam eh..memang sedap makan panas2..hehehe
cencaluk kena adalah ye..baru terangkat...hehehe

korang semua dah makan ke?? selamat makan malam ye semua:)
suke aku dapat meng hepi kan my mom dan my famili...syukur alhamdulillah



0 org mintak aku reply komen;P:

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat