Sunday, February 6, 2011

entri basi ye~~Mia kena cakar????? scary itu budak pompuan!!!

salam semua...

korang tengok sendiri muka mia ni ye (terjadi kat dalam PSN~~dah publish kat note fb)

dan korang bayangkan macam mana ganasnya budak perempuan yg lebih kurang sebaya ngan mia sangat2 laju tgn dok mencakau mia dengan sekuat2 hati..

dan parents budak pompuan ni berlalu tanpa ucapan MAAF?????

wah wah wahhhh

macam mana dia ajar anak eh

ape sebab budak neh boleh jadi macam ni????

kenapa ye??? anak2 aku tak pernah pukul anak org tau...

tadi le kat PSN masa tengok dino

ada banyak playhouse untuk baby..so, dak mia yg dah biasa main sendiri masuk dalam small house yg banyak balls tu

elok je mia dok main..sekali tetiba dengan dua2 tangan budak tu genggam muka mia

mak budak tu lari dapatkan anaknye..dah le aku dok jauh..sebab aku tau anak aku kalau main derang behave

lagi2 tempat org..memang derang agak takut nak over2...

uihhhhhhhhh..berderau darah aku tengok jari jemari budak tu hampir2 merobek mata anak aku

wehhh aku boleh jerit je tau...

seb baik tak kena penampar!! stupido!!!







5 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

ee amboi ganeh nya!!

Jueliza Jamani said...

macam iqbal haritu kena katok dengan budak korea.. uishh angin jue.. bleh bapak budak korea tu kata sorry jer.. geram betul!!!

risa said...

tulah farra...gile ganas budak tu..sian mia

jue: oklah tu they all say sorry..ni org kite tau..jgn kata sorry lari terus adalah..ish ish ish

Anonymous said...

adehhh..kena cakar ka?
bisa tau cakaran manusia ni..

risa said...

tulah laling...tak dapat nak selamatkan..memang laju bebenau budak tu dok mencakau...lagi sikit je nak masuk mata dak mia..seb baik kite ni ada tindakan refleks kan..cepat2 kedip mata..kalau idak..huiiihhh sadisss

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat