Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday-ai like fruits! lagi2 kalo tanam sendiri!

Salammmmmmmmmmmmmmmmmmmm...





17 org mintak aku reply komen;P:

:: Mrs.Eady :: said...

jambu ade ar kat umh mangga takdaaakkkk :)

Niena Pengembara Ilahi said...

sume tu kalo buat jus sedap.. buah berry tu blender...cmpur susu segar...sedap xterkata :D

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

tingin plak nak rase beri tu...

bonda dadif aka akish said...

jambu..pelam..wahhhhh nak!!!!!

NoRa DaDiLLa said...

hai k.risa...=))
bestnye tengok mangga 2... mesti sedap gile kan... adoii.. terliur da ni... hehe...;P

PinKy MoMMa said...

manggaaaaaaaaa....slurppp~

zuwaidah said...

mak aihhhhhhhhhhhhhhhhh....buah2an tempatan yang ku sukak!

mizah said...

yang first tu buah beri ek? ke buah lain?heheh..masam2 kan...

ashra said...

uihhhh....sedapnye.apsal la rumah k.risa tak sebelah umah saya.leh gak curik petik mangga tu.hehe

Tina Othman said...

yg atas sekali tu pokok apa kak?? wah bestnya ada tanaman sendiri, free je kan tak payah beli, alamatnya tauke buah bankrap lah hehe

aizamia3 said...

gambar pertama tu buah ape kak.. rasberi ke..?
kat umah ada pokok kedondong je kak..

JIJI YU said...

yg atas sekali tu buah ape

Sunah Sakura said...

terliur lak tengok buah2 ni... T_T

yana halim said...

lebatnya buah strawberi mu itu. aku panggil strawberi je. hehe

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

fiza cuma tanam pokok utk masak jer, tak de tanam buah. nak tanam, tak de tanah.... mangga akak tu, terliur la...

mr.curly said...

fuhh..alhamdulillah,berbaloi tul hasilnye kalu tanam sndri..hehe

Ila said...

mangga yg terakhir tu yg tak tahan..terliur...heheh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat