Saturday, August 21, 2010

~Falling in LOVE~



salam ramadhan yg ke11 kengkawan:)

at dis moment aku syiok betul dengar lagu ni..kalau sensorang leh buat aku meleleh tu:(
lirik dia sangat best..sangat2 menyentuh perasaan sebab ia berkaitan pencarian dan ketuhanan..
aku ni banyak kekurangan..so, aku rasa aku pun masih mencari dan mencari..harap2 aku akan berjumpa ape yg aku cari:)

mari kite hayati lagu ni aku bagi lirik ye:)

AFZAR-INGIN KU JUMPA

Ku mengatur langkah
Berjalan tanpa bayang2 MU
Langit dan bumi setia menemaniku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanansan tanpa perlindunganMU

Hari berganti hari
Aku masih teguh menanti
Hadir diriMU dalam hidupku ini
Rasa kecewa ada bila kaki penat melangkah
Namun yakinku KAU kan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti
Langkahku mencari cinta
Yang kutahu hanya tuk diriku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia
Kerna kutahu akan ku jumpa diriMU owhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dan ku kan terus menempuhi mimpi2 ku selalu ooooooooo

Ku lihat semua gembira
Bila mengenali erti cinta
Senyumanku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara
Cinta jangan sembunyi
mataku kabur mencari
Hadirlah dalam hidupku ini
Cinta jgn engkau pergi bila langkahku cuba untuk mengejar dirimu...

~ the end ~

2 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

sy suka lagu dr afgan ..pasal ketuhanan jugak.."padamu ku bersujud" .. so touching..

risa said...

ha'ah kan lagu afgan tu pun best gak..hehehe
tq ye farra..rajin jenguk blog akak:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat