Sunday, October 23, 2011

pagi yang hening;)

Salam dan selamat pagi.....

Ape aku buat pepagi ni eh....
Tengok kiri tengok kanan semua tengah nyenyak...apelah yg sedang dimimpikan mereka semua....tetiba rasa syahdu pulak...kalau lah aku or suami takde...lenakah tidur anak2 ni kan? Emmmmm

Perempuan pregnant ni mmg emo.mnjang le kannnnn..suka pikir bukan2...ce cuba bw2 mengaji ke baca buku ke kan elok....haishhhhh

Bukak fb tengok ramai betul dak blogger yg tak titon lagi...rajin nye lah derang ni...aku ni zaman belajar dulu rajin le nak berjaga sampai pagi...ni dah beranak pinak memang tak koser nak berembun...cukup time zzzzzzzzzz ekekek

Erksssss mana somi aku eh???? Hamboiiii syiok dia dok dpn tv....krohhhhh krohhhhhh tv tengok dia!!! Cettttt...pembaziran le cik abg oiii...

Rasa2 nak sambung tidor ke nak tunggu subuh eh....hehehe
Lagi 18minggu sok si kecik ni kuar mmg tak nyenyak le tidor kannn biasalah tu kalo ada baby;)

Ok lah kang ada yg merapu2 entah ape2 lah pepagi nih..jumpa lagi korammmmm! Terima kasih ye masih ingat kat blog yg mcm ceklat chipsmore neh...moga2 semua blogger malaysia makin maju dan kaya raya;)

Published with Blogger-droid v1.7.4

11 org mintak aku reply komen;P:

JIJI YU said...

waaa..nak kuar dah anak sedara

PinKy MoMMa said...

lagi 18 minggu jer lagi..huhu dah tak lama yer..dak mia dah diiktiraf sebagai kakak lar pasni hehehe..

jaga diri kakak..walaupun chipsmore..ai tak kan lupakan u yang gorjez ini..kamu dihatiku ;)

ayu said...

lagi 18 je kak ? alahai..cepatnya masa berlalu kan..

ashra said...

hehe.samalah kita k.risa..emo..
betul tu..saya pun slalu ingatkan diri,kan elok bawa ngaji,baca buku..keke.sudahnya kadang tu terbabas gak buat perkara lagho.ishh ishh

:: Mrs.Eady :: said...

akak sayaaaaaaaaaaaaammm!!!

Tina Othman said...

rajinnya update kak hehe

ibu mengandung kena rehat bebanyak

aizamia3 said...

oh.. mana boleh lupa dengan akak sayammm sorang ni..
18 bulan sekejap je tu kak.. tapi yang merasanya mak ai.. rasa lambat je kan kak.. hikhikhik..

zuwaidah said...

moga dipermudahkan nanti....

~~Pengisi@n d@L@m Pen@nti@N~~ said...

kak.... salam singgah.... da lame tak jenguk akak kat sini.... ginduuuu

alexa yussida said...

hehe akak prektis berjaga ye...:D

kim salam kat anak2 buah saya tuh lg2 yg dlm tummy . hye baby !! :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

lamanye xsinggah blog kak risa :)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat