Thursday, October 6, 2011

Lama tak tunjuk ni;)

Selamat mlm kengkawannnn...
Hohoho letih hari ni...hari ni kat opis mkn roti jer tau..

So, balik memang lapor gilerrrr...anak dara tgh periksa so, mls nak kacau huhuhu...berjaya jugak masak walaupon kena kaco ngan dak mia...ekekeke...korang dah mkn ker??? Masak sendiri ke belik???

Ku sempat masak sup sayur dan tilapia sambal cili api...sambal kerang tu aku beli tengari tadikk...

Ku nak cuba kekalkan mkn roti jer sekarang ni..harap2 aku kuat la ye korammmmm...aku nak kongsi citer pasal pregnancy jurney aku ni... Tp nnti2 lah yer..

Hari ni berjaya jugak menyinggah beberapa blog..sat aku nak sambung lagikkk...bye korammmmm
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 org mintak aku reply komen;P:

mas saari said...

sedapnya talapia sambal tu!

Mama Likha said...

tulah.. windu nak tgk akak masak2... agaknya alahan dah kurang kan kak??
ttp ingt smpai bila2...., nilah sifu mee sizzling ai hehehe :)

JIJI YU said...

gmbor kat fesebukk

Tina Othman said...

lauk mcm ni, kalau tina makan kompom 2 pinggan hehe, sebab tu malas masak nasik dgn lauk, dah tau kemampuan diri cmana nak makan

:: Mrs.Eady :: said...

sila singgah rumah saya :)

addinahumaira said...

simple tp menyelerakan..

ayu said...

walaupun tak makan talapia, tapi tgk masakan akak..fullamakkk wehhh..

ashra said...

terliur ni k.risa.. =p

Norazrani Maamin said...

sedapnya akak msk..terliur sudah..hehehe

oklah mkn roti jea kak..tp kene roti wholemeal jea tau..yg jenis lain2 x bleh..mase saya prgnt dulu roti nie jea yg saya mkn...hehehe

mizah said...

nak..nak..heheh :p

:: noremy bte rahmat :: said...

sedapnyer akak..............
(^_^)

Vna Sandhu said...

dah cakap tadi..my fav is talapia!!

kak ris buat wina nak masak talapia le hujung minggu nie :-)

Sunah Sakura said...

wahhh~ orang mengandung makan roti je ke kak?

aizamia3 said...

sedap.. jejes tengok akak boleh makan bagai.. ai tak ok lagi.. perubahan pola pemakanan terbalik 360 darjah

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat