Thursday, September 9, 2010

~suprise anniversary~

salam kengkawan...

patutnya entri ni lepas anniversary aku hari tu..tp sibuk sikit nak raye kan..
hehehe..tak sangke plak somi nak belikan beg untuk aku..
dia kata beg aku asik gambo katun2 je..ekekeke
maklum le bawa baby beg kena besor2 kan..isi pampers baju lah lampin lah botol susu
training pot dan macam2 lagi le...aku tak tau le ada masa gak dia nak mencari ..
ataupon just tanya ngan minah sales girl kot...tak kisahlah tu janji aku dapat handbag baru untuk raye..mmuuahhhh



camni je dia bungkus..ish ish ish

*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahaha...nilah hb tu..jenama polo..ekekeke ratus2 gak ler..hehhehe

3 org mintak aku reply komen;P:

Myluv-Sylvia said...

bestnye akak dpt beg. bungkusan dia camne tak kesah la kan. yg penting,, syok dpt hadiah.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi anniversary both of u...
best dapat adiah suprise, leh wat raye.. ;-)

risa said...

tulah kan luv..tak kesah le janji dia ingat..hehehe

tenkiu leily laling..hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat