Friday, September 3, 2010

~ePi EnibersarI to us 030995-030910~ 15th alhamdulillah

1st thing...ALHAMDULILLAHHHHH


perkahwinan kami sampai ke angka 15..tak sngka kan bang..15th kita melayari bahtera rumahtangga:)

sangat bersyukur kerana dikurniakan suami yg sgt2 penyayang, penyabar, baik hati dan sanggup lakukan ape saja untuk aku dan anak2..

15th dulu ape yg kite ada ye bang??? apepon takde:(

tp masa tu kite sgt2 bahagia..enjoy sgt2..maklumlah boleh dikatakan kite hangat bercinta selepas kawen

kite kenal bulan 4 1994..bertunang oct94..dan akhirnya tarikh keramat tu menyatukan kite..alhamdulillahhh

kawan2 pon tak tau kite berkawan..punyalah ramai yg nak kenal ngan aku..entah camne leh melekat dgnn abg..


itulah jodoh kan..ALLAH dah berikan ku yg terbaik walaupon ku terlepas dgn seseorg yg baik juga:)

masih igtkah abg tragedi peminangan ala2 direject oleh arwah ayah..ayah tak suke org jawa..hehehe sampai nak lari pintu depan bila abg datang lalu pintu sebelah belakang..tp takdir ALLAH pintu depan takleh bukak sebab kunci nye rosak aku intai dari dalam boleh nampak ayah bersungguh2 nak membuka...ekekeke akhirnya terpaksa jugak ayah jemput keluarga abg masuk..


lepas kawin kite asik jalan2 je kan..maklumlah dapat isteri masih belasan tahun yg belum pernah dating ngan sesiapa..

abg pon paham isteri abg ni tak kenal dunia luar kan..abg pon tgh byk duit sebab dapat pampasan socso sebb kemalangan bahu abg patah..tahun tu abg dapat 4ribu..wahhhh thn 94 duit sebegitu macam 40k kan..hehehe


YAALLAH...aku sgt bersyukur kerana dijodohkan dgn MUHD HASRAM yg sgt2 jauh beza perangai dgn diri ku ini

takde ape lagi yg aku harapkan melainkan abg akan terus menyayangi isterimu ini dan anak2 walau ape pon yg bakal terjadi

sesungguhnya hanya ALLAH maha mengetahui sepanjang 15th perjalanan hidup kite ni abg...hanya kite berdua yg tahu macammana kite melalui zaman2 yg sgt2 susah nak digambarkan..aku tak menyesal dan takkan pernah menyesal...


apelagi yg kurang?? takkanku meminta apa2 lagi darimu abang melainkan kasih sayang hingga hujung nyawa..semoga ikatan ini kekal abadi

sayang abang selamanya:)


meh le kite layan gambo2 kawin aku masa 15thn dulu..

PS: sila jgn bandingkan dgn zaman sekarang ok..ekekeke

banyak lagi yg tak sempat upload malas aku nak scan...ada 7 album gambo..hehehe diulangi 7 album ye..tak termasuk album nikah dan tunang...aku kawin meriah sana sini buat salin2.. penat wooooo...tp syiok le..gambo sanding sebelah somi takmo tunjuk arr tak cantik..ekekeke



baju ala saloma..korang ado??? ekekek



baju tun fatimah..katanye



ini pon saloma pakai..katanya



paling suka gaun ni..meleret2 sampai satu umah (MIL)



suka gak baju ni...anak raja negeri sembilan pakai..katanya



putri jawa...katanya




yg ni pon katanya anak raja negeri sembilan pakai...ontah lerrr



P/S: abg..harap agar senyuman tu kekal sampai hujung nyawa:)

9 org mintak aku reply komen;P:

mazz said...

salam risa...
walaupun ucapkan kat fb,tapi nk jugak ucapkan disini lagi...hepi anniversary risa.
cantik-cantik baju yg risa pakai...sama cantik dgn org yg memakainya...tersenyum manis je.

risa said...

tenkiu sangat2 kak mazz...ai lap u lah kak:)

Farra Dhelina said...

weee..terharu bc entry akk..

kak..smga kekal bhgia smpai ke akhr hyt ye kak!!

pic2 tu..semua sgt2 nostalgia kak!!

risa said...

farra: terima kasih dik..amin insyaallah:)
nostalgia kan..gambo dulu2 lawak jer:)

Lady of Leisure said...

wah moga kebahagiaan akak berkekalan. bestnya tengok banyak betul persalinan.. mesti meriah kan..

risa said...

tenkiu lady cayang...same to u ye dear..
ha'ah by pesalinan sebab dua2 belah pihak sambut menantu kali pertama..sponsor pon byk ni lady:)

Myluv-Sylvia said...

tahniah kak. semoga bahagia berkekalan.
cantik2 baju akak. :)

risa said...

tenkiu syl..sama2lah kite menjaga rumahtangga moga berkekalan ye:)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

lambat pulak nak komen entry ni huhu..tapi x pe la..nak komen jg..

kakak lolly..kamu ada lesung pipit yg manisssss ooooo...
nak lobangkan pipi jugaaaaaa...

patut la kandamu terpikat hehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat