Thursday, September 3, 2009

walker owhhhhh walker

kali ni nak citer pasal mia dengan walker barunye...korang mesti penah dengar aku komen pasal ketidakbagusan (huh..ayat skema) menggunakan walker pada baby ni..nanti budak lambat jalan..struktur tulang belakang tak berapa nak elok..dan macam2 lagi..dan yg paling penting kalau kena langgor....siap le, sakit kaki oiii.....tapi aku kena gak belikan mia walker sebab nye mia dah laju sangat2 merangkak...itu takpe lagi..yg paling tak bestnye...mia suka mengutip!!! dan yg lebih haru lagi..mia suka masuk mulut!!! so, masuk le dalam walker ni untuk keselamatan anak kesayangan ni...tapi bila ada kat umah..memang aku tak masukkan le dalam walker, sebab ramai yg boleh tolong menengokkan si kecik ni...

huh...eksited betul dak mia dapat walker...baru pas beli ni..terus masukkan dalam walker..berbunyi2 wahhh...lagi ler tak dok diam...

marah ni...siap tarik rambut ayahnye sebab tak kasi picit2 lagu2 tu...hahahaha...dak mia dah pandai marah woooooo.....siap cakap haipppp...haippp..hehehehe
seb baik belum ada gigi..kalo tak mesti dah kena gigit ayahnya nih....
tengok tu..menda tu pun kalo boleh dia nak masukkan dalam molot...lagi2 le berlampu2 tu... bahaya betul dak mia ni..memang tak sama spesis abang and kakaknye...masa mengandung dulu takde pulak aku kutip menda masuk mulut...hahahahaha..mitos je tu kengkawan....
mia sangat happy...berlari2 ni gunakan walker untuk tangkap hp mama ni...silap haribulan kena terkam ler...jgn le nak oiii...hp mama dah jahanam ekau campak hari tu...

4 org mintak aku reply komen;P:

Irma Rizal said...

ala hai dak mia ni..
suke dia ya akak dpt walker..
hehhe teringin nak jumpa mia ni..
insyaAllah ada rezeki kite jumpa ya kak..

risa said...

no problem irma..
nanti bila sampai sini jangan lupa call yer..

fisa said...

wah!!!mia makin garang laa...
comel jer aksi tarik rambut ayah die...
geramss tul tgk die...

risa said...

hehehehe...bukan setakat tarik rambut je fisa...dia siap buat cakaran harimau naga semua ada...

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat