Monday, December 16, 2013

Jenjalan ke Lost World of Tambun



Salam all my dearies....

Kannnn aku dah mula meroyan nak menulis namanye...habislah
kalo dah mengadap blog memang tak buat keroje lah gamaknye wehhhh
entah pape lah aku neh

rasa2 nye sebab aku mula malas lepas pregnantkan zack lah kot...memng malas nak mengadap komputer ke laptop ke...haihhh padahal banyak benda aku nak tulis... OK STOP!!

panjang sangat mukaddimah....ekekeke
ok kali ni entri pasai cuti2 mesia...tapi memang gambo non hado lah kalo dah dak zack dok begayut je ngan aku bila masa nye aku nak amik gambo...laki aku pulak pantang tengok aku pegang tepon sambik pegang zack...jeling membunuh gitu...hahahahaha

aku rasa dah banyak improve lah tempat ni...ni kali ke3 kami pi sini...hehehe almaklumlah bawak anak2 bercuti memang tempat2 gini je lah target kami...

Kami sewa hotel kat RITZ GARDEN IPOH...memang best hotel ni...nampak cikai je dari luar..sekali masuk hamekkkk... ada kolam tertutup berbumbung lagik..boleh bantai swim sampai 10pm yeowww...hehehe

sukelah bebudak dapat berenang puas2 sampai pukul 10malam gitu...tempat makan banyak lah yg best...tapi macam biasa tak dapek aku nak snap...gara2 si zack ni...grrrr paling best restoram nasi lemak ayam kampung dia memang terbaekkkk ada makanan eksotik lagi youuuuu :)

moh lah tengok gambo ye....

 belut ni ada kat restoran nasi lemak ayam kg kat ipoh tu....nak try hari kedua sekali tutup daaaaa










6 org mintak aku reply komen;P:

Jueliza Jamani said...

yeaa akak dah update.. lama mendiamkan diri..

Izwa Kamaruddin said...

hai akak....*lambai-lambai!* hahaha..

safurara said...

eh nasi lemak belut tu kat mana.xtau lak.alahaiii,malunya org ipoh ni.

Ztee_Azwanis said...

gwlinya belut tu.... hewwww.. best pg tambun... mcm nk repeat je hehehe...


eh kak.. tk prasan lak anak2 akak pun ada raid. si dak zack tu pun raid rupanya first nama die erk...


Mrs. Abi said...

geli geleman tgk belut tu aihhh.... tp fmily awin suke, awin je tak huhuhuhuhuhu.... syok na pi bercuti..ipoh lak tu... dh lama tak balik ipoh

aizamia3 said...

memang sawan ai nak baca semua entry terbaru akak sayam ni.. hahaha..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat