Friday, October 2, 2009

peLIta UmaH boNDA


salam to all my frensssss...semalam dok belek2 tepon anak...tengok le gambau2 yg dia amik..tak sangka aku ada satu gambar yg mengusik jiwa...aku tanyalah dak ain.." mana asin dapat gambau nih??? kat depan umah uwan le mama..masa tengah main bunga api ngan along"

along tu gelaran untuk abg sulung ku....dia ni keja MBSA..selalu dia bawa balik mercun untuk anak2 buah nye...aku sayang abang ku nan satu nih...dia memang tak kedekut..memang baik dengan anak2 buahnye...emmm...macam ada nostalgia je gambau ni kan??? pelita ni letak nye atas tembok depan umah mak..bila kite nak enter umah kan ada kelongkong untuk parit tu..nanti derang letak tembok batu kiri kanan kan...haaaa...atas tu ler letaknye..
sebenarnya pelita ni untuk bakar mercun ler...tak sangka lak gambau ni leh jadi cantik..
seuke betul aku tengok...cuma ada slack le sikit sebab ada lidi mercun kat sebelah tu...
tapi kalau aku tak bagitau mesti korang semua tak perasan kan??? hehehehe

adiosssssssssss


1 org mintak aku reply komen;P:

ummu Masyitah said...

Salam Risa;
gambar pelita tu memang nampak unik dan abstrak.menggamit nostalgia tul.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat