Thursday, February 18, 2010

kaki mimin patah..

salam kepada semua pembaca...ape sudah jadi dengan blog ku ini??? lama sudah tidak dijengah apetah lagi di kemaskini..sibuk??? malas???? emmm...semua pon ada..tak tau lah nape..

boleh jugak nak kata aku ni jenis yg cepat busan...mungkin dah busan kot..tapi yelah, takde diari pon yg aku tinggalkan untuk anak2, apetah lagi harta berjuta..ladi kugagahi jua mengupdate ape saje yg berlaku didalam keluarga ku yg serba sederhana ni...harap maaf semua...

nak ku beritahu kepada semua, kejadian yg tidak diingini sekali lagi terjadi pada kami sekeluarga..rasa2 ini bukan lah kecuaian..sebab anak2 ku tak pernah berlari2 turun tangga..
tapi entah macam mana mimin boleh jatuh tangga..kire2 macam terseliuh..tapi tengok keadaan jeritan dan bengkak serta merta dikaki tu boleh kurasa betapa sakitnya anakku itu...

serba sedkit tentang anak kedua ku ini yg sememangnya mewarisi separuh sifat peribadiku..
sangat2 kuat dan tabah dan bukan jenis yg suke merengek dan minta simpati..biasa kalau dia sakit atau luka tak penah pon dia menangis...susah nak tengok NURIN HAZMIN menangis.
tapi waktu kejadian berlaku memang aku tau dia betul2 sakit...
sekarang yg paling aku risau bila doktor kata confirm kakinya patah...aku berdoa semoga anak ku cepat sembuh dan dapat menduduki peperiksaan UPSR 2010...

susah nak amik gambau budak sorang neh..dia tak suka org kesian dengan dia..dia lebih suka berdikari..emmm...semoga anakku ini sentiasa tabah...AMINNNN



6 org mintak aku reply komen;P:

L@n@ said...

semoga cepat sembuh dan sihat hendaknyer..

risa said...

thanks lana...akak rasa dia dah semakin sembuh..alhamdulillah...

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

moga mimin cepat sembuh yer....ada hikmah di sebalik kejadian. redha ye kak risa!

nuyue said...

aunty nuyue doakan semoga mimi cepat sembuh

ISMA said...

MOGA CPT SEMBUH YER..PAS NI JGN PANJAT2 LG

risa said...

ye fizah...setiap kejadian ade hikmahnye..mungkin mimin dapat 5A kot sama cam kakaknye..hehehe..AMINNNN

thanks nuyue...
isma..mimin tak panjat tangga..dia turun tangga and jatuh..takpelah lepas ni mungkin akak pindah ke rumah baru yg takde tangga..AMINNN

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat