Monday, February 25, 2013

Cerita hari ni :)



Assalamualaikum....

cerita hari ni....hehehe macam biasa lepas anto somi pi keroje eh bukan anto pi tempat keroje..anto depan pintu jerkk...peh tu sambung nap kejap ngan bebudak...yolah tu :P

dalam pukui 10 gitu lepas bebudak mandi dan minum susu tetiba ada org bukak pintu pagor...ekekeke macam saspen eh..

Lorrr ayah mia ghopenye bawak balik kertas2 browser sekolah2 tadika yg berdekatan...then suruh mia siap2 nak pilih skul katanya...hari tu dah tanya kat PASTI dah penuh...tapi tadi bila pi katanya boleh le masuk lagi...yeyyyyy

pastu aku pon pi dapor le siap2 masak...pepagi tadi dah kuar kan ape yg patut dalam fridge..so, siap le masakkkkkkkkkkkkk...hahaha simple giler okehhh

 sonang kan...buat sup2 ni untuk bebudak kecik yg tak makan podeh tu
 yg ni sambal nenas berapi..aduhh banyaknye aku boh cili..iskk
 yg ni pon tak podeh.. scrambled egg dengan oyster sos plus sos life tu..hehehe 
yg ni harus le ada sebab kitorang memang suke ikan kembung goreng :)


pesan berpesan : makanlah dengan membaca bismillah dan diakhiri dengan alhamdulillah :)

6 org mintak aku reply komen;P:

UniMeOw said...

nak ikan goreng...cicah ngn smbal belacan,,ada ulam timun ngan kacang panjang mentah krupkrapkrupkrap...pergghhhhh...sedap!

(sori,ni la akibatnya bila rindu nak balik umah..haha)

Lulu Caldina said...

lama x berupdate, sekali naik kat bloglist, trus teruja baca entri ;)

ashra said...

Sedapnyeeee......hehe..anak anak suami selera makan,kita pun hepi kan....

mas saari said...

seronoknya jd housewife.. hari2 boleh masak untuk anak2.. saya ni hari kerja mmg beli jelah.. weekend baru masak!

Siti said...

sedapnya..

aizamia3 said...

sejak dah bersama chef hubby ni, ikan kembung tu dah teramat jarang singgah dalam peti sejuk kat rumah kami.. huhuhu.. tekak chef hubby dengan anak2 dah dibiasakan oleh FIL dengan ikan besau2.. huhuhu..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat